NOD december 2019

Vorige week de ovulatie gehad. Nu last van gevoelige borsten.. Ik heb dit altijd in combinatie met lage rugpijn als ik ongesteld moet worden. De lage rugpijn heb ik nog niet maar ik ga er vanuit dat het deze keer ook niet is gelukt vanwege de symptonen. Op naar ronde 5 dan maar. 

[quote quote=10274753]Zucht net bij het afvegen een beetje bloed.. Mijn ongesteldheid zal wel gaan beginnen. Enigste positieve is dat ik na cyclussen van 8-10 weken eindelijk een cyclus heb van 29 dagen ongeveer na starten met teunisbloemolie..[/quote]
Ontzettend balen als het weer door gaat zetten. Wat is die teleurstelling dan weer groot hé.. heel herkenbaar helaas!
Mag ik wat vragen over de teunisbloemolie? Wanneer ben je daarmee gestart en hoe lang/hoe vaak gebruik je het? Ik wil het misschien ook gaan proberen, maar lees wisselende verhalen. 

Hoi allemaal,
ik ga ook graag meepraten in dit topic. Lees veel herkenbare verhalen. 
maandag 23/12 is mijn nod, spannend. 

Ik ben ook benieuwd naar de teunisbloem olie. Lees het vaker, maar weet niet precies hoe en wat?

groetjes Famke

Hi iedereen, 
Lees wel eens vaker mee op het forum, maar nooit meegekletst. Graag doe ik dit vanaf nu wel.
Mijn nod ligt rond de kerst, fijn..
Al een tijdje bezig, een jaar ongeveer. Ik ben 26 en mijn partner is 27.
Hij is opgegroeid in Zuid-Afrika en vorige week, in de auto nog wel, kwam z'n moeder met een interessante mededeling: toen hij 3 was geeft hij de bof gehad. Say what.. Dit moest ik even opzoeken en blijkt dat je daar dus fertiliteitsproblemen van kan krijgen, dus hij maar meteen langs de huisarts gegaan en een sperma onderzoek was een goed idee. Vandaag gaat dat dus naar het lab. 
Ik moest dit even met iemand delen. 
Een vriendinnetje slikt ook teunisbloemolie en bij haar helpt het met haar moodswings. 

Net een vrij heftige menstruatie achter de rug.. momenteel zit ik op dag 13 van mijn cyclus en heb sinds een paar uur erge pijn rechtsonder in mijn buik! Het lijkt mij sterk dat het ovulatiepijn is, omdat mijn cyclus zo'n 34 dagen duurt en ik volgens de berekeningen pas over 5 dagen mijn ovulatie heb. Iemand hier ervaring mee? 

Dames, ook ik heb jullie hulp even nodig. Volgens de app zou ik gisteren mijn ovulatie hebben, maar de ovulatietest van zojuist was positief. We hebben woensdag, vrijdag, zondag sex gehad. Is het nou wel of niet wijsheid om t vanavond weer te doen? (Ik heb altijd gehoord om de dag ivm zaadkwaliteit..) help!Groetjes Marr

In de cyclus dat ik teunisbloemolie gebruikte had ik ineens een vet lange cyclus van 55 dagen! Ik gebruik het dus nooit weer bij mij niets geholpen. 
@mar ja ik zou zeker vandaag nog seks hebben. En beste is 2x binnen 3 uur. Dan heb je 30% meer kans, de 2e lading is beter Google maar eens! Haha. 
Je kunt een ovulatietest doen, dan weet je het zeker @danie

Hi!
Hoeveel dagen voor NOD testen jullie? Wachten jullie geduldig af of beginnen jullie vroeg? Ik heb donderdag/vrijdag mijn NOD. Wat zal ik doen ?? 

Terug
Bovenaan