NOD december 2019

@ElisanneB
Ik probeer te testen op NOD en niet vroeger.
Ik zal nu toch wel voor 1 keer wat vroeger testen omwille van de feestdagen.
Welk excuus gaan jullie gebruiken om alcohol te vermijden? Ik heb m'n NOD op 28 december.

[quote quote=10275073]@ElisanneB Ik probeer te testen op NOD en niet vroeger. Ik zal nu toch wel voor 1 keer wat vroeger testen omwille van de feestdagen. Welk excuus gaan jullie gebruiken om alcohol te vermijden? Ik heb m’n NOD op 28 december.[/quote]
Je kan zeggen dat je je niet helemaal fit voelt of bijvoorbeeld aan dr antibiotica zit vanwege een blaasontsteking ofzo. 

[quote quote=10275067]Hi! Hoeveel dagen voor NOD testen jullie? Wachten jullie geduldig af of beginnen jullie vroeg? Ik heb donderdag/vrijdag mijn NOD. Wat zal ik doen ?[/quote]
Ik heb zaterdag mijn NOD en ga vrijdag denk ik testen. Heb vandaag echt totaal geen eetlust, ook geen honger. Toch wel wat gegeten maar meer omdat dat gewoon moet. 
Zou het een voorteken zijn?

@Gietje
Ik gebruik al 4 maand het excuus van hoofdpijn. Vrees dat het niet meer zal pakken en ik heb nog nooit een blaasontsteking gehad dus dat zal ik ook maar niet gebruiken.

Hopelijk is de verminderde eetlust voor jou een goed teken!

Ik test niet. Wacht tot ik ongesteld wordt. Heb steeds verschillende luteale fases. Werd deze maand 13 dagen na ovulatie ongesteld. Vorige maand 12 dagen, daarvoor 13 dagen. Daarvoor 15 dagen... dusja ik wacht minimaal 16 dagen. Maar zo ver komt het nooit wordt steeds al ongesteld helaass

Daniee XX: ik heb ook wel eens een aantal dagen voor mijn ovulatie flink pijn gehad. Geen idee waar dat dan al zo vroeg door komt, maar het voelde bij mij wel echt alsof het daarmee te maken had. En misschien komt je ovulatie deze keer iets eerder?
Marr: ik zou het gewoon doen, dit is toch de laatste 'kans' die je hebt deze ronde, haha.

Ik probeer ook pas op/na NOD te testen, al blijft dat lastig. Deze keer weet ik niet precies wanneer mijn NOD is, dat is helemaal irritant. Ik vermoed dat het vandaag is, maar weet het dus niet zeker (geen positieve ovulatietest gehad). Ik wil ook niet te vroeg testen, want dat is sowieso weer een teleurstelling terwijl het dan nog weinig zegt.
Ik had gisteren wat steekjes rechts onderin. Vandaag had ik een vreemde soort pijn onderin mijn buik, wat ik nog niet eerder gehad heb. En vanaf het einde van de middag was ik opeens misselijk. Zo erg dat ik niets meer durfde te eten en in de buurt van een toilet wilde blijven (sorry voor deze informatie :')). Ik heb ook totaal geen eetlust, wat niks voor mij is. En ik heb een vreemde smaak in mijn mond, kan het echt niet plaatsen. Het zouden zwangerschapssymptomen kunnen zijn, maar ik kan natuurlijk ook 'gewoon' buikgriep ofzo krijgen..

[quote quote=10274888] Ontzettend balen als het weer door gaat zetten. Wat is die teleurstelling dan weer groot hé.. heel herkenbaar helaas! Mag ik wat vragen over de teunisbloemolie? Wanneer ben je daarmee gestart en hoe lang/hoe vaak gebruik je het? Ik wil het misschien ook gaan proberen, maar lees wisselende verhalen.[/quote]
Het begint voorzichtig door te zetten.. Nog niet als anders maar zal nog wel komen.. Wordt steeds wat meer... Ontzettend balen idd.. Eerst dacht ik nou beter dan een negatieve test want dan ben je nog hoopvoller maar was gisteravond wel even flink aan het balen.. Nou ja op naar de volgende ronde.. Ovulatie vlak na nieuwjaarsdag... Moeten we maar op een andere manier knallend het nieuwe jaar in ?

Ik ben het vorige maand gaan gebruiken, ben begonnen op eerste dag ongesteldheid tot de positieve ovulatietest.. 
Ik lees ook weleens wat over tarwekiemolie voor na de ovulatie... Iemand daar ervaring mee 

Sommigen reageren ook goed op monnikspeper maar daar kreeg ik juist langere cyclus dan de 8 weken die ik al van mezelf had en enorm veel buikkrampen.. Daar ben ik na twee weken al mee gestopt.. 

Denk dat je het gewoon moet proberen om te zien waar je lichaam goed op reageert 

Oké, bedankt voor jullie goede adviezen, maar kon me écht niet inhouden! 
Ik heb toch een test gedaan en zie een heeeeeel licht streepje (echt heel heel licht). Ik probeer een foto toe te voegen, zodat jullie mee kunnen kijken, maar dat lukt me niet? Kan dat op een mobiel? 
Ik heb over twee dagen ongeveer mijn NOD en ik testte met verdunde urine, want had daarvoor gedronken. Het zal toch niet....... kan het me bijna niet voorstellen. 

Terug
Bovenaan