Daniee XX: ik heb ook wel eens een aantal dagen voor mijn ovulatie flink pijn gehad. Geen idee waar dat dan al zo vroeg door komt, maar het voelde bij mij wel echt alsof het daarmee te maken had. En misschien komt je ovulatie deze keer iets eerder?
Marr: ik zou het gewoon doen, dit is toch de laatste 'kans' die je hebt deze ronde, haha.
Ik probeer ook pas op/na NOD te testen, al blijft dat lastig. Deze keer weet ik niet precies wanneer mijn NOD is, dat is helemaal irritant. Ik vermoed dat het vandaag is, maar weet het dus niet zeker (geen positieve ovulatietest gehad). Ik wil ook niet te vroeg testen, want dat is sowieso weer een teleurstelling terwijl het dan nog weinig zegt.
Ik had gisteren wat steekjes rechts onderin. Vandaag had ik een vreemde soort pijn onderin mijn buik, wat ik nog niet eerder gehad heb. En vanaf het einde van de middag was ik opeens misselijk. Zo erg dat ik niets meer durfde te eten en in de buurt van een toilet wilde blijven (sorry voor deze informatie :')). Ik heb ook totaal geen eetlust, wat niks voor mij is. En ik heb een vreemde smaak in mijn mond, kan het echt niet plaatsen. Het zouden zwangerschapssymptomen kunnen zijn, maar ik kan natuurlijk ook 'gewoon' buikgriep ofzo krijgen..