NOD december 2019

Hoi allemaal, 
ik zit nu in mijn eerste ronde, gister had ik een positieve ovulatietest en hebben we het maar meteen gezellig gemaakt! Ik heb 1 dochtertje van 10,5 maand. Aangezien ik pcos heb, en mijn vorige zwangerschap door medisch traject is gekomen, ga ik nergens meer van uit. Maar toch is het wel weer spannend :) 31 december of 1 januari is denk ik mijn NOD, dus dat duurt nog even. Denk dat ik 31 december wel ga testen, ivm oud op nieuw.. Succes voor de andere wachtenden!! 

@Elisanne Oeeh wat spannend! Ik durf echt niet meer te testen paar dagen van te voren.
Ik heb de 8e mijn ovu gehad. Tenminste een streepje dus rond die tijd moet het geweest zijn. Nu heb ik sinds afgelopen zondag hele gevoelige borsten en borrels in me buik.. Mijn darmen gaan de hele tijd te keer.. Ik reken er maar niet op want je lichaam kan je zo voor de gek houden. Mijn nod is de 23ste... Spannend dus! Moet nog 6 dagen voor ik kan testen... De vorige keren was ik ook elke keer over tijd en toen had ik getest.. Niets..

Lisanne
Ik denk wel dat het een positieve test is als je dit ziet bij verdunde urine zou je zeggen dat er veel hormonen in zitten spannend dit he ik zit nu op het wacht bankje 12 dec positieve ovulatietest gehad dag er voor kwam man lief onverwachts thuis hij is chauffeur dus hele week weg dus gezellig gemaakt  dus nu afwachten zitten in ronde 8 vind het elke keer toch wel een teleurstelling terwijl wij er in gingen met we zien wel of het ons gegund  is ik heb 2 zoons van 8 en 10 uit een eerdere relatie en hij zegt als het ons niet gegeven is dan gaan we met hun ook een mooie toekomst tegemoet en dat is ook mooi maar toch hoop ik dat hij ooit ook nog dat gevoel ervaart als echte vader en niet als bonuspapa 

[quote quote=10275007]Hi iedereen, Lees wel eens vaker mee op het forum, maar nooit meegekletst. Graag doe ik dit vanaf nu wel. Mijn nod ligt rond de kerst, fijn.. Al een tijdje bezig, een jaar ongeveer. Ik ben 26 en mijn partner is 27. Hij is opgegroeid in Zuid-Afrika en vorige week, in de auto nog wel, kwam z’n moeder met een interessante mededeling: toen hij 3 was geeft hij de bof gehad. Say what.. Dit moest ik even opzoeken en blijkt dat je daar dus fertiliteitsproblemen van kan krijgen, dus hij maar meteen langs de huisarts gegaan en een sperma onderzoek was een goed idee. Vandaag gaat dat dus naar het lab. Ik moest dit even met iemand delen. Een vriendinnetje slikt ook teunisbloemolie en bij haar helpt het met haar moodswings.

[/quote]
Goed dat je het van je af schrijft, ben je gespannen voor de uitslag? Ik hoop op goed nieuws voor jullie! 

[quote quote=10275073]@ElisanneB Ik probeer te testen op NOD en niet vroeger. Ik zal nu toch wel voor 1 keer wat vroeger testen omwille van de feestdagen. Welk excuus gaan jullie gebruiken om alcohol te vermijden? Ik heb m’n NOD op 28 december.[/quote]
Ik zeg altijd dat ik de bob ben! 
Is een goed excuus en iedereen weet dat ik dan niks drink. Overigens mn beste vriendinnen weten ook wel in welke fase ik zit, familie hier en daar ook wel dus die hoef ik niks uit te leggen. 

Ik heb mn nod de 29ste, die wacht ik af! Eerdere testen zijn niet altijd even betrouwbaar.... 

Terug
Bovenaan