Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[quote quote=10275585]Ik kon het natuurlijk niet laten om te testen en hij was negatief het is wel echt nog te vroeg, dat besef ik me wel, dus heb nog wel ergens hoop. Zit nu op 8DPO, 5 dagen voor NOD, maar hoopte ergens als een licht lijntje te kunnen zien. heb nog wel wat last van lichte krampen, dus heb nog wel hoop dat innesteling nog niet heeft plaatsgevonden[/quote]
Vroege tests zijn niet altijd even betrouwbaar, over 5 dagen nog eens testen
Ook ik sluit me aan! Ronde 5 met de langste cyclus ever... 40 dagen! NOD 30 of 31 december. Heb ook teunisbloemolie gebruikt en ik ga het ook nimeer gebruiken. Nog nooit zoon lange cyclus gehad... proficiat aan de toekomstige moedertjes en succes bij de rest ???
Gefeliciteerd Elisanne! Wat fijn dat het al zo duidelijk is nog voor je NOD!
Bij mij zijn alle 'symptomen' (misselijk, dat gevoel in mijn buik, vreemde smaak) weer verdwenen, maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Vreemd en frustrerend!
Ik meld me hier ook weer, doordat ik een positieve ovulatietest had op dag 13 ipv 17 (wat ik normaal heb) verschuift mijn NOD weer. NOD nu 30-12 ipv 3-1-20....
Weer op het wachtbankje nu... spannend ???