NOD december 2019

Hoi allemaal, 
Echt veel rond dezelfde datum hun NOD! Ook ik heb 30 december mn NOD en ronde 7. Sushilover, ik herken helemaal wat je zegt.. vind t ook al lang duren terwijl een jaar eigenlijk gemiddeld is.. we hopen op veel positieve tests eind van het jaar, maar ik heb er zelf een hard hoofd in voor ons..

Mijn NOD was vandaag. Ga zo slapen maar nog niks geen menstruatie. Ook geen kwaaltjes dus wacht netjes tot dit weekend met testen...

@marr spannend he. Ik durf er zelf ook niet al te veel op te hopen ivm de teleurstelling. Deze maand wel echt veel meer mee bezig geweest dmv clean blue ovulatietesten die de vruchtbaarheid 4 dagen van te voren aangeeft. 

@xkaren ik moet echt in de afkortingen komen nog hoor haha! Maar wat betekent dpo? 

ik vind überhaupt kwaaltjes herkennen heel lastig. Vaak voel ik dingen die ik dan associeer met dat t nu Miss wel gelukt is, echt gekmakend. Hoe kan je nou niet te veel bezig zijn met zwanger worden? Daar geloof ik niet in hoor. 

ik ga duimen voor iedereen, wel leuk dat zoveel zelfde NOD datum hebben! 

Ik meld mij hier af. Helaas heeft het doorgezet en ben ik ongesteld geworden. Zal duimen voor de rest van de dames en meelezen natuurlijk. Liefs 

Balen Manou! Hopelijk volgende ronde meer geluk. Die bruine/gekleurde afscheiding is altijd een slecht teken naar mijn idee. Heb dat standaard een dag voordat ik ongesteld moet worden. Dus loop nu al elke keer naar de wc om even te checken als ik denk iets te voelen.
Ik heb verder deze ronde voor het eerst wat andere kwaaltjes dan vorige rondes (dit is ronde 7). Ik had altijd binnen 5 dagen na eisprong last van gevoelige borsten maar dit keer nergens last van. En normaal krijg ik pas op de tweede dag van menstruatie last van pukkels en die heb ik nu al. Oja en af en toe heel veel last van m'n onderrug wat ik eerder nooit had. 
Dus aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat dit een goed teken is maar aan de andere kant denk ik dan had ik toch gisteren al wel positief moeten testen... 
Succes iedereen ?

@sushilover
DPO = dagen post ovulatie

Overigens wat opgezocht over die lage rugpijn en kan perfect komen door stijgend progesteron gehalte, dus zal me er verder geen zorgen meer over maken. 

Terug
Bovenaan