Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@manou mijn nod is de 22e. Vanochtend een 2v5 test van kruidvat gedaan maar helaas negatief. Ik ga nu maandag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
[quote quote=10276073]@manou mijn nod is de 22e. Vanochtend een 2v5 test van kruidvat gedaan maar helaas negatief. Ik ga nu maandag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.[/quote]
Ook spannend zeg! Ik ben net naar de wc geweest en zag bruinig in mn afscheiding. zit nu op dag 11 na ovu. Hoop niet dat het doorzet
[quote quote=10276073]@manou mijn nod is de 22e. Vanochtend een 2v5 test van kruidvat gedaan maar helaas negatief. Ik ga nu maandag weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.[/quote]
Ook spannend zeg! Ik ben net naar de wc geweest en zag bruinig in mn afscheiding. zit nu op dag 11 na ovu. Hoop niet dat het doorzet
[quote quote=10276093]Spannend pimpeloentje en manou! Die bruine afscheiding kan ook zeker nog van innesteling zijn! Manou, ging jij morgen ook testen?[/quote] Ja tenzij ik morgen echt doorzet. Maar anders ja. Even korte update morgen?
Hoi allemaal! Ik val een beetje midden in alles denk ik maar wilde toch graag hier reageren. Mijn NOD is 29-12, dit wordt ronde zes inmiddels. En eerlijk is eerlijk, ik vind het nu al frustrerend lang duren. En dan besef ik me heel goed dat er veel vrouwen zijn bij wie het nog veeeel langer duurt!
Verder: Gefeliciteerd aan de dames bij wie het deze maand gelukt is! Succes voor iedereen wie deze maand in spanning zit en nog moet ontdekken of ze zwanger zijn geworden of niet.
@Sushilover
Spannend, we zijn met heel wat die dezelfde NOD hebben.
Hopelijk hebben we straks met eindejaar allemaal een knaltest!
Hier toch echt weer lage rugpijn, nu ongeveer 5DPO, vorige ronde ook gehad vanaf ongeveer 6DPO. Heb er geen goed oog in ☹️