Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hee dames,
Ik heb 25 december mijn NOD en zojuist al een extra vroege test gedaan omdat ik zoveel kwaaltjes voelde. Deze was negatief, iemand ervaring met 5 dagen voor NOD negatief testen en toch zwanger zijn? En wanneer zouden jullie opnieuw testen? Morgen of een dag later pas?
@pimpeloentje Ik denk pas dinsdagochtend. Ik heb geen testen in huis liggen en ook weinig tijd om een test te kopen. Morgen vieren we namelijk de eerste verjaardag van mijn dochter ? dus als de menstruatie uitblijft, ga ik maandagmiddag een test kopen en dan testen op dinsdagochtend.
Maat ga jij doen denk je?
@Kelj ahh gefeliciteerd met je dochtertje! Ik denk zondag of maandag (als er dan tenminste nog geen tekenen van een ongesteldheid zijn) Ik meet ook elke ochtend m'n temperatuur dus zal daar ook wel aan merken of ik ongesteld ga worden of niet.
Hoi Dames, eind november mijn eerste menstruatie gehad sinds stoppen met de pil mijn Nod is 28 december. Dus wil graag met jullie mee kletsen en hopen dat het snel raak is?