NOD december 2019

@farru ja ik herken die frustratie wel. Maar ik heb die frustratie ook richting mezelf ? was namelijk bij de eerste ook in de eerste ronde zwanger. En dan denk ik.. Kom op lichaam waarom lukt dat nu dan niet. 
@Kelj Jaaaa! Wat super! Gefeliciteerd. Ik hoop dat je een fijne voorspoedige zwangerschap hebt ?
Mijn zwangerschapstest geeft een heel licht tweede streepje. Maar omdat ik wel een klein beetje roze afscheiding had, vertrouw ik het niet. Dus denk dat ik alsnog ongesteld ga worden. We wachten 't af.. 

Hoi hoi
Ik val er even midden in. Wil graag weten hoe jullie erover denken!? En ga zo al jullie berichten lezen ?
Ik ben sinds oktober gestopt met de pil.  Na een maandje ong 35 dagen kwam mijn cyclus op gang. Via de app houd ik mijn cyclus bij. Deze maand kwam mijn eisprong eerder namelijk 9 dec flinkt geklust rond die tijd. Sinds een weekje een opgeblazen gevoel in mn buik, plopjes en een rare smaak in mn mond. Verder geen last van mn borsten. Vreemd genoeg heb ik sinds dinsdavond bij het plasssen wat bloed. Af en toe ietsjes meer dan alleen afvegen geen inlegkruisje vol. Ik herken het niet als mijn ongesteldheid( duurt meestel maar 3 dagen) Maar zou niet weten wat het verder kan betekenen. Innestelings bloeding is meestal maar een paar uur of dagen. Ik heb het 6 dagen nu.  Vandaag is mijn nod. Gister een test gedaan omdat ik niet kon wachten maar had een streepje.  Hebben jullie hier ervaring mee? Zou het toch ongestelheid zijn of morgen nog een test doen?  Gr. Pris

[quote quote=10276935] net met middagurine een dikke streep!!!! Ik wens iedereen echt heel veel succes! Deze maand of in het nieuwe jaar![/quote]

Wat super voor jullie, gefeliciteerd ?

Prisx: klinkt een beetje als een innestelingsbloeding, als het minder bloed dan normaal is en al zo vroeg (ruim voor NOD). Ik zou even wachten en dan nog eens testen, en hopen dat ze duidelijker worden! Succes!
Kelj: gefeliciteerd!!

Hier voelt het nu echt alsof mijn menstruatie eraan komt, helaas... Blijft toch weer balen.

Dank jullie wel!!

@prisx Een clearblue test doen met tijdsindicatie? Dan staat het een soort van ‘zwart op wit’.

Terug
Bovenaan