NOD december 2019

Uitslag van m'n vriend z'n sperma onderzoek was vrijdag nog niet binnen, dus maandagmiddag kunnen we weer bellen.
Slik nu al 2 jaar de pil niet meer, waarvan 1 jaar aan het proberen.
Gister bij schoonfamilie al kerst gevierd en z'n schoonzus was niet eens 5 minuten binnen of de aankondiging kwam al.. 4 maanden ovulatie bijgehouden en nu 6 weken zwanger. Het was alsof ik een klap in m'n gezicht kreeg. Ik snap dat ze blij is en ik ben ook blij voor haar, maar toch.. Hoe ik me voelde op dat moment is niet goed te beschrijven, maar ik denk dat jullie het wel snappen. En dan ging ze nog uitgebreid uitleggen wat ze heeft gedaan en mij tips geven..
Dus ik heb van alles gegeten, ook dingen waar ik niet eens tegen kan, dus nu voel ik me nog beroerd ook.
Oké, dat was mijn pity party.

Wat naar zeg.. dan wil je wel even een potje janken. Wij gaan nu voor de 5e ronde maar mijn schoonzusje kwam twee weken terug ook vertellen dat ze zwanger was. Het ging zo gemakkelijk en meteen raak. Waren er nog geen eens mee bezig geweest. En toen kregen we nog de sneer dat me schoonmoeder toch wel had verwacht dat hun eerder waren.. terwijl wij dus al bezig waren. We gaan januari pas voor de 5e ronde maar het frustreert wel. En snap het vooral bij jou, je bent wel blij voor hun maar dat ze dan tips gaan geven etc. Die mensen snappen het niet als ze niet in dezelfde situatie zitten als jij..

[quote quote=10276684]@ikbendoutzen Ik duim mee voor jou! Hopelijk is het alsnog niet nodig om naar de gynaecoloog te gaan. Maar het kan je aan de andere kant misschien ook wel geruststellen.  Veel geluk[/quote] Dankje! Ik vind het inderdaad wel een fijn idee dat ik wellicht wat meer duidelijkheid krijg, het is bij mij ronde 3 maar zijn al veel langer bezig. Gezien ik eerst geen cyclus had... dusja mn geduld begint wel wat op te raken. 

[quote quote=10276722]Uitslag van m’n vriend z’n sperma onderzoek was vrijdag nog niet binnen, dus maandagmiddag kunnen we weer bellen. Slik nu al 2 jaar de pil niet meer, waarvan 1 jaar aan het proberen. Gister bij schoonfamilie al kerst gevierd en z’n schoonzus was niet eens 5 minuten binnen of de aankondiging kwam al.. 4 maanden ovulatie bijgehouden en nu 6 weken zwanger. Het was alsof ik een klap in m’n gezicht kreeg. Ik snap dat ze blij is en ik ben ook blij voor haar, maar toch.. Hoe ik me voelde op dat moment is niet goed te beschrijven, maar ik denk dat jullie het wel snappen. En dan ging ze nog uitgebreid uitleggen wat ze heeft gedaan en mij tips geven.. Dus ik heb van alles gegeten, ook dingen waar ik niet eens tegen kan, dus nu voel ik me nog beroerd ook. Oké, dat was mijn pity party.[/quote]
Oh jeetje wat een vervelende situatie zeg, je gunt het ze natuurlijk maar komt dan wel binnen.  Kun je haar niet uitleggen in wat voor situatie jullie ongeveer zitten? Dan kan ze misschien iets zorgvuldiger  omgaan met wat ze allemaal tegen jou zegt..

Dixie Pixie wat ontzettend naar! En heel erg herkenbaar ook.. wees lief voor jezelf en ik duim voor je dat de uitslag van je vriend morgen goed is! 

Marr wij lopen gelijk, hier ook NOD op 30 december... pfff dat wachten... wanneer had jij je eisprong? 
Ik afgelopen woensdag, denk hem in de avond gevoeld te hebben. Meestal een lf van 11/12 dagen. Nu dus  4 dpo, pff nog zo lang wachten. Gelukkig wel drukke dagen ivm kerst en verjaardag van mn dochtertje. Dus hopelijk gaat de tijd snel 

Dixie pixie wat vervelend, tuurlijk gun je het een ander ook, maar het komt soms echt zo hard binnen. Ik heb dat ook heel erg. Ook al gewoon van redelijk onbekende, bijv hier iemand op het dorp weer zwanger van de 2de (las ik op facebook) dan voel ik zoveel jaloezie..  ?
Sterkte en wees idd een beetje lief voor jezelf, hopelijk is de uitslag goed morgen??

Goedenavond allemaal, pff de dagen duren me veel te lang ? ik zit nu op 14dpo (dit weet ik precies door ovulatietesten en temperatuur meten). Ik ben nog niet ongesteld en ook geen gekleurde afscheiding oid. Mijn temperatuur was vanochtend weer wat hoger dan gisteren. Heb veel last van m'n rug vandaag. Zo'n soort rugpijn die ik als puber had als ik ongesteld moest worden. Ik had vanochtend een normale zw test van action gedaan. We hadden een logeetje dus ik kon niet echt uitgebreid testen. Dus eventjes gekeken maar zag geen 2e streepje dus toen ergens achterin mijn kast gelegd zodat niemand hem zou vinden. Nu vanavond zie ik echt een tuurstreepje. Ik heb helaas geen testen meer in huis dus dinsdagochtend ga ik weer testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Spannendddddd! 

Terug
Bovenaan