NOD december 2019

Bedankt iedereen voor de lieve woorden! Gisteren een paar (heel veel) wijntjes op en een goed gesprek gehad met m'n vriend en we gaan weer met goede moed verder. 
Vanaf januari gaan we samen sporten, vitamines slikken, suuuuper gezond eten en alle andere dingen laten die niet goed zijn, alles wat ik kon lezen ga ik proberen/laten. 
Uitslag was nog niet helemaal bekend, dus nu wachten op een email. 
Helaas ongesteld geworden. Maar meteen een set ovulatietesten van Sensitest besteld en het op die manier proberen. Wel eerder andere testen geprobeerd, maar vaak lastig af te lezen en van deze las ik goede verhalen.
Voor iedereen met een positieve test, gefeliciteerd! En voor de rest, lots of baby dust! 

@dixie pixie balen dat je ongesteld bent geworden maar fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en jullie er weer met frisse moed tegenaan kunnen. 
Mijn temperatuur was vanochtend nog lager (nu zo laag als tijdens menstruatie) dus had al een beetje verwacht om bloed te zien toen ik naar de wc ging. En ja hoor, wat meer bloed bij afvegen dus ik ga vandaag sowieso ongesteld worden. Ik vind 16dpo best laat en heb ik ook nog niet eerder gehad. In combinatie met de licht positieve test denk ik dat het gewoon al erg vroeg mis is gegaan.
Heel veel geluk iedereen ?

Hier wordt het nu toch echt wel spannend. Positieve ovulatietest op 14-12, een heel gezellig weekend gehad (zowel voor als na de test) en daarna begonnen met wachten. Gister een positieve ovulatietest, las dat dat kan gebeuren als je net zwanger bent. Later op dag één 2v5 van etos gedaan (dr. Original) maar deze was negatief.
vanmorgen geen nieuwe test gedaan, nod is donderdag/vrijdag. Wil proberen te wachten?
vanaf vandaag echt wel zere borsten, lijkt beetje op spierpijn. Met de hand aanraken doet niet mega pijn maar de douche en m'n tepels was vanmorgen niet prettig. En gedachten die alle kanten op schieten. Was net in de supermarkt en eigenlijk geen idee wat ik daar kwam doen...naar de brievenbus zonder post enz enz. 

heb vandaag een 2v5 van Kruidvat meegenomen en hoop dat ik mezelf kan beheersen tot in ieder geval donderdag.
zou wel heel mooi zijn deze maand, heb vorig jaar december mijn koperspiraal laten verwijderen maar we zijn niet elke maand even actief geweest omdat vriend regelmatig weg is voor werk en dat een paar keer net tijdens de ovulatie was....

Hoi allemaal,
Goed lopend topic dit! Ik lees al even stiekem mee.  Sterkte voor de dames die deze ronde tegenvallers hebben een gefeliciteerd voor de zwangeren!
Mij nod is eigenlijk donderdag maar ik kon het vanmorgen niet laten om te testen en hij was al duidelijk positief! Zo leuk! Natuurlijk moet ik nog voorzichtig blij zijn maar voor nu is dit goed nieuws

[quote quote=10277259]Hoi allemaal, Goed lopend topic dit! Ik lees al even stiekem mee. Sterkte voor de dames die deze ronde tegenvallers hebben een gefeliciteerd voor de zwangeren! Mij nod is eigenlijk donderdag maar ik kon het vanmorgen niet laten om te testen en hij was al duidelijk positief! Zo leuk! Natuurlijk moet ik nog voorzichtig blij zijn maar voor nu is dit goed nieuws[/quote]een voorzichtige gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan