NOD december 2019

KSAS, spannend weer! Ik had maandag 16 december een positieve ovulatietest en 14 dagen daarna word ik altijd ongesteld.. de eisprong zelf voel ik nooit, dus geen idee wanneer ik die precies gehad heb. Ronde 7 al weer..Kerst is voor ons dit jaar ook een beetje pijnlijk, aangezien mn schoonzus wel zwanger is van de 2e. Wel hebben we lekker vakantie dus daar maar op focussen en op onze zoon natuurlijk. 

@pimpeloentje Spannend!!!! Vandaag ook mijn Nod, maar geen signalen van ongesteldheid, meestal krijg ik wel bruine/roze afscheiding maar het blijft nog erg rustig.
Als er morgenmiddag nog steeds rust is, ga ik testen halen en dinsdagochtend testen ☺️ 

[quote quote=10276786]@Kelj dat is in ieder geval een goed teken! Heb je ook ovulatietesten gebruikt? Fingers crossed [/quote]
Ja, dat heb ik gedaan ja. Ik heb op vrijdag 6 dec een positieve test van clear Blue. En op zaterdag 7 dec enorme pijnscheuten in mijn linkerlies. 
Dus ik ga er een beetje vanuit dat dat mijn eisprong is geweest. 

@Kelj ja dan kan je er inderdaad wel van uit gaan dat toen je eisprong is geweest. Ik hoop dat jouw dag beter gaat dan de mijne. Helaas nu toch wat roze gekleurde afscheiding en m'n temperatuur is 0,3°c naar beneden gegaan. Zit alsnog wel hoger dan normaal op 15dpo maar in combinatie met de afscheiding denk ik dat vandaag m'n ongesteldheid gaat komen. 

Ohhh hier ook frustratie!! Vandaag kreeg ik te horen dat iemand zwanger is. was echt niet gepland riep ze nog (43 jaar) 
En dan vraag ik mij toch echt wel af waarom het bij sommige zooo makkelijk kan gaan terwijl het niet eens de bedoeling was. Mocht het deze ronde niks zijn dan ga ik voor mijn man in ieder geval al een zaad onderzoek aanvragen.

?? net met middagurine een dikke streep!!!! 
Ik wens iedereen echt heel veel succes! Deze maand of in het nieuwe jaar!

Terug
Bovenaan