NOD December 2020

Waaaaaah. Inmiddels 5 dagen overtijd.  Kon het toch niet laten om nog 1 keer stiekem te testen. Ik zag een heeeeeel licht streepje. Dus gelijk mn laatste clearblue test gedaan. En die zegt gewoon ZWANGER!
Ik zat zo te wachten op mn menstruatie dat ik gewoon een beetje in shock ben en geeeen idee heb hoe ik ga liegen tijdens kerst ?
Nu eerst deze test maar inpakken en onder de boom leggen. Aangezien mn man druk is op het werk met kerst hebben we afgesproken morgen ochtend cadeautjes uit te pakken. Maar deze laat ik m misschien vanavond wel uitpakken?

Floor je begint op dag 1 van je ms eigenlijk zit er daarna geen eind dag meer aan omdat je gewoon doorgaat ? je tempt elke dag rectaal op dezelfde tijd dus niet perse wanneer je wakker wordt. Als je ene x 10 uur wakker bent en andere keer 7 is die alsnog iets afwijkend(ene persoon is daar gevoeliger voor als de ander). Zet dus een wekker ik temp dus dagelijks om half 7. Je tempt direct als je wakker wordt, niet eerst wachten of uit bed gaan om te plassen gewoon direct tempen. Je hebt een basale temp en na je ei stijgt deze tussen 0.2 tot 0.5. Als je zwanger bent kan deze nog meer stijgen maar dit hoeft niet perse

MamavanN- wauw mooi! Gefeliciteerd. Leuk ik ga het op dezelfde manier doen morgen! Alleen wordt dat pas de avond. nog een hele dag wachten ? moet gelukkig werken haha

@mamavanN gefeliciteerd! Wat super zeg! Nog zo'n mooi kerstcadeau! 

hier net een klein beetje bruine afscheiding en gigantische hoofdpijn.. kan nog steeds alle kanten op ??‍♀️

Terug
Bovenaan