NOD December 2020

Dank je dames! Sta echt versteld van dat het zo snel gelukt is ?
kimmiex jeetje wat balen zeg. Het is idd wel de bedoeling me man weet nog niks. Morgen cadeautjes dus ga morgen een cb doen en die gaat onder de boom

Gefeliciteerd Feyre, wat een prachtig kerstcadeau! Zou je misschien je temperatuurcurve hier willen delen? Ben erg benieuwd hoe die er uit ziet als het wel is gelukt en als het niet is gelukt. Thanks! 

Floor met IUI krijg je evt medicatie voor je ei groei maar eerste stap is meestal zonder. Dan ga je regelmatig naar de gyn en die kijken hoe de groei is en dus je LH meting. Op de dag van eisprong wordt zaad geinsemineerd in de bm en dan moeten ze zelf alleen de weg nog naar de eileiders maken en dus het eitje.
x-Marina tuurlijk ik plak hem erbij. Even een weetje die extra stijging heeft niet iedereen. Voor mij zegt dit gewoon dat ik zwanger ben ? als ik dus ongesteld zou worden zou me temp gister juist gezakt zijn naar 36.9. Maar hij was dus 37.4

@Feyre
Gefeliciteerd ?
Hier nu 3DPO, wachtbankje lijkt altijd een eeuwigheid te duren pff, duim dat het deze ronde raak is ?
Zou een leuk begin van 2021 zijn ?

Terug
Bovenaan