NOD December 2020

@kimmie wat balen zeg! Hopelijk inderdaad de volgende ronde gewoon wel of niet ongesteld!
@feyre je curve is idd mooi oplopend zeg! Echt een fijn kerstcadeautje! 

Nou daar ben ik weer. Word er zo gek van.
Tampon wissel gehad. En na vanmorgen een lading rood bloed, was het daarna alleen maar weer bruin. 
Laat me aub nu gewoon ongesteld worden. Ik ben er zo klaar mee nu. 

@feyre misschien weer een domme vraag maar ook hier ben ik totaal niet in thuis?als ik wil tempen wanneer en hoe laat moet ik dan beginnen?

[quote quote=10387364]@feyre misschien weer een domme vraag maar ook hier ben ik totaal niet in thuis?als ik wil tempen wanneer en hoe laat moet ik dan beginnen?[/quote]

Hoe laat dat ligt eraan hoe laat je iedere morgen wakker bent. Je moet iedere dag op het zelfde tijdstip je temperatuur opmeten (het beste is rectaal)
Meet je temperatuur wel meteen op voordat je op staat of wat gaat doen. Want zodra je op staat, schiet je temperatuur al omhoog. 

@floorelvira
Eigenlijk gewoon de hele cyclus. Op het moment dat je ongesteld wordt al. 
Je zal zien dat je temperatuur dan laag is, en dat hij na je eisprong zal stijgen. 
Op het moment dat je weer ongesteld wordt, zakt je temperatuur weer. Of niet (zoals bij feyre) en dan is de kans dat je zwanger bent aardig groot 

Terug
Bovenaan