NOD December 2020

Even een tip voor de cadeautjes! De digitale clearblue test wordt uiteindelijk weer blanco (bij mij dan) beetje lullig als manlief een blanco test open maakt. Verder gefeliciteerd natuurlijk!! ??

Gefeliciteerd MamavanN! 

@Feyre heeft het nog zin om midden in je cyclus te beginnen met temperaturen of wachten tot Cd1? M'n eisprong is nog niet geweest 

@DMP de digitale test wordt pas na 24 uur blanco dus als je het cadeau binnen 24 uur geeft is het geen probleem. Als je morgen avond de cadeaus doet en morgen ochtend test is het geen probleem?

Gefeliciteerd MamavanN en Feyre!!

Ik vandaag toch nog 1 ovulatietest gedaan en was dit keer compleet blanco haha, dag 25. Vermoed dus nu echt dat ik hem gemist heb met testen.... wel om de dag seks gehad vanaf dag 14 dus hopelijk alleen met testen gemist haha;)

DMP klopt die blijven maar zon 24 uur zichtbaar dan is de batterij leeg
x-Marina als je zeker weet dat ie nog niet geweest is kan je wel beginnen. Je weet misschien alleen niet geheel duidelijk wat je basale temp is stel je ei is over 4 dagen bijv.

Ik zit nu op 4dpo af en toe een steekje onder in de buik.
Iemand bekend met acne om en na de eisprong? Deze week en vorige week aanzienlijk meer acne.. al denk ik ook dat het door de mondkapjes kan komen..

Terug
Bovenaan