NOD December 2020

Feyre goed idee! Op basis van mijn menstruatie 30 augustus 2021! Maar aangezien ik vandaag pas licht positief getest heb zou het best ook begin sept kunnen worden straks bij de termijn echo.

Kan iemand mijn NOD verzetten naar 02-01-2021 ?
Doordat mijn eisprong veels te vroeg was is mijn NOD dat nu ook, zit nu 3DPO?

@veerveer heb je een donkere test al gehad? Het hoeft niet zo te zijn dat als je test wit is, je piek al is geweest. Ik heb het ook wel eens gehad. Dan werd de test minder of zelfs wit. Toch door gaan testen en paar dagen later uit het niks de piek. Bij ovulatietesten is het niet zo dst ze perse moet oplopen. Het is niet dat je LH oploopt. Hij piekt gewoon op het moment voor de ei. Dus wie weet komt hij nog. Controleer je ook je afscheiding? Daaraan kan je ook zien als hij aanstaande is.

@xxxNH ik heb daar eigenlijk iedere maand tussen de eisprong en mijn menstruatie last van. Komt gewoon door de hormonen :)

@floorelvira @feyre had 18/12 gezegd dat ie nu 2 januari is. Je hebt er zelf nog op gereageerd @feyre ? Ben nog onregelmatig. Afgelopen vrijdag piek dus zaterdag eisprong gehad. Ronde 5 nog steeds. Wordt een cyclus van 45 dagen
Mijn borsten zijn na de eisprong altijd zo gevoelig. Blij als ik weer thuis ben van werk. Hup die BH weer uit ??

Veel plezier met de verassing morgen aan je man/vriend. ?

@mamavanN toch lichte symptomen! ?

Al een tijdje niet meer gelezen hier.
Mijn nod staat op 31 december?
De 17e een positieve ovulatietest en gisteren een klein beetje roze bloed. Spannend?

Terug
Bovenaan