NOD December 2020

@joycekg oehhh spannend! Ik hoop ergens dat ik ook een innesteling bloeding zal krijgen als het ooit eens raak mag zijn. Dan weet ik hoe ver het proces binnen verloopt ?

Gefeliciteerd dames! Mpoie kerstcadeautjes zo.
Hier nog even spannend,
Vanavond toch wat krampjes gehad ook rondom mn navel. Ook overdag soort opvliegers gehad steeds.
Kan niks zijn kan ook een aankondiging van een late eisprong het kan ook ander hormonaal gerommel zijn... afscheiding niet duidelijk aanwezig afgelopen 2 dagen hooguit iets wateriger.

@Kimmiex
Ik heb wel een donkere test gehad, maar net niet gelijk aan of donkerder dan de controlestreep.... dat was op dag 15 van cyclus dus ik vermoed dat hij ergens daarna is gaan pieken en ik gewoon een hele korte LH-piek heb ofzo. Herken het ook wel van de vorige keer zwanger proberen te worden, toen heb ik ook zo zitten kl*ten met die testen en uiteindelijk ronde 2 wel zwanger haha. Vandaar dat ik denk dat het al geweest is, wanneer ik nu nog ovuleer zou ik echt een lange cyclus hebben (wat natuurlijk zou kunnen maar daar ga ik even niet vanuit nu). Afscheiding controleer ik wel maar ook daar niet héle grote verschillen. Mijn lichaam is niet zo goed in het kenbaar maken van de eisprong? Ik ga nu maar even afwachten en volgende cyclus weer testen als het niet gelukt is, merk dat ik er door die testen ook veel te veel mee bezig ben in mijn hoofd! 

Dank je wel meiden
xxNH omg wat slecht ? waarachijnlijk werkte de drive niet mee op me telefoon (kan soms niks aanpassen terwijl ik beheerder ben ?‍♀️) en toen vergeten ? het is iig nj veranderd

@feyre @mamavanN Wauw, gefeliciteerd allebei!!??✨

Ik heb de vroege echo op 6 januari en ben volgens de app op 11-08 uitgerekend, maar ik denk zelf dat ik rond 16-08-21 zal uitkomen in verband met een late eisprong in mn cyclus ☺️

@Feyre @mamavanN Gefeliciteerd! Dat zijn hele mooie kerstkadoos!
@Floor, he balen zeg! Sterkte
Hier eindelijk een moment gevonden om alles terug te lezen aan het einde van een shitty day. Man kwam ziek thuis gisteren en nog steeds niet veel beter. Vanmorgen periocide vloeistof in me oog gekregen toen ik na een onrustige nacht de verkeerde fles lenzenvloeistof pakte. Dus langs de oogarts, gelukkig niks beschadigt, maar voor de zekerheid wel aan de oogdruppels en antibiotica.
En als afsluiter vanavond licht roze bloedverlies bij het afvegen, dus dat betekend dat vanavond of morgenochtend me ms doorbreekt . Volgende ronde toch maar weer aan de ovulatie testen denk. 

@joyce ik dacht dat ik jou nod ook op 19 december zag staan??
@littleSunflower balen zeg?
@xxnh er zitten ook zoveel dames in deze groep?

Terug
Bovenaan