NOD December 2020

Floor dat stond ie ook maar erna eigenlijk niks meer van der gehoord op het forum dus zal tussentijds wel aangepast zijn.
Lepris dank je wel ?
En alle andere dames bedankt voor de felicitaties.
Ik heb vanmorgen nog een CB gedaan. Diebtesten bind ik toch altijd wel spannend ?

Haha super zwanger Feyre!  Nog 5 dagen tot mijn menstruatie en heel soms lichte krampjes in m'n onderbuik. Vannacht had ik de hele nacht nachtmerries en rare dromen. Vorige maand had ik ruim een week van tevoren al PMS klachten, normaal zijn mijn borsten super pijnlijk maar nu echt nergens last van. M'n gedachten gaan de hele dag heen en weer ? Morgen al testen en dan heb ik nog maar 1 test over dus mag ik op NOD pas weer. Spannend!! 

Lottelot spannend klonkt wel positief als je nu juost dingen niet heb ?? zou mooi zijn! ? ik droom nu ook heel levendig. Me man liet me vannacht mega schrikken. Kat sprong op hem dacht ik maar hij dacht dat er wat in de kamer zat ?‍♀️

Donderdag 21 januari eerste echo. Klinkt nog zo ver weg? 
Gisteravond mijn man de test laten uitpakken.  Zijn reactie: Dus toch!!!??
Morgen kerst met zijn vader, zus en zwager. Gaan het toch maar vertellen want ik drink sowieso altijd wel 1 wijntje.
Tweede kerstdag naar mijn ouders. Daar hebben we carpaccio en vitello tonato als voorgerecht ?
Had het liever iets langer voor onszelf gehouden, maar ja. Is even niet anders.?

Hier de ms doorgebroken vanacht en ook flink ook. Gisteren effe alle december stress eruit gejankt en er met man over gehad of we mischien toch maar eens self-inseminatie moeten gaan proberen. Hij staat er voor open, dus na het weekend maar eens uitzoeken hoe dat allemaal werkt. Maar eerst even van de kerstdagen genieten.
Ik sluit me aan bij het January topic, maar blijf hier ook nog meelezen. Succes voor alle dames die nog op het wachtbankje zitten.

@floor @feyre,
Klopt dat stond die ook maar omdat ik iedere keer tussen tijdse bloedingen kreeg dacht ik dat het mijn ms was. Dit bleek dus niet zo te zijn. Mijn ms begon op 4 december tm 7 december.  Op 16 ee duidelijke positieve test en 17 december liep die al heel iets af, en eergisteren licht roze bloedverlies. Vandaar dat die nu dus op 31-12 staat. Kwam allemaal door het ontpillen dat het zo vaag bleef?

He meiden! Gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test! Super ❤! En balen voor iedereen op rood..? hopelijk vruchtbaar het nieuwe jaar in!
Ik heb wel meegelezen maar niet zoveel geschreven want ik merk dat het me soms wat stress oplevert dus ik probeer soms even afstand te nemen van het forum. Op 10 december had ik een stilstaande smiley bij de ovulatietest, voor t eerst na de miskraam. gister voor t eerst getest en hij was wit, vanochtend ook wit. begin de hoop een beetje te verliezen maar ik heb ook nog geen bloed gezien. Zou ik nog te vroeg zijn? Er zou nu toch wel íets zichtbaar moeten zijn zou je denken? Ik denk wel van alles te voelen, pijn in mijn onderrug, s nachts vaak wakker en steekjes en pijn in m'n onderbuik. Wat denken jullie? 

Terug
Bovenaan