NOD December 2020

Floor mannen kunnen dit zeker ook slikken Selenium is ook goed. zelf inseminatie zorgt ervoor dat je het zaad dus al bij de bm brengt het zo gehete IUI alleen doe je dit zelf met een spuitje. kans kan groter zijn maar het zaad moet nog wel zelf naar de eileiders toe.
xxNH hij had het al een beetje verwacht maar hij stond nog wel te kijken toen hij het openmaakte xD hij geloofde het ff niet, maar zei toen ook wat snel haha

Heee dames

aller eerst voor de dames die zwanger zijn van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet ervan ☺️❤️ 
Voor de overige dames succes op het wachtbankje of op naar de volgende ronde ☺️.

Het is een poos stil geweest bij mij en even niks met het forum gedaan. 
Waarom? Ik zit ontzettend in een dip op het moment. Zwanger worden lukt niet. Zijn al 1 jaar en 7 maanden bezig 3 miskramen gehad. En 2 maanden geleden in het ziekenhuis geweest en bloed laten prikken.. nu aanstaande maandag krijgen we de uitslag van het bloedonderzoek.. vind het allemaal spannend en kan er niet echt mee omgaan.. ik gun het andere zo erg maar waarom lukt niet nou niet bij ons. Zijn er meer dames die er al wat langer over doen? Zoja hoe gaan jullie met de situatie om? 

voor iedereen fijne feestdagen? 

@dromertje hier een jaar bezig, ronde 10. Onregelmatige cyclus, pcos en naar huis gestuurd met de boodschap, ga maar afvallen voor we iets doen. Officieel op dit moment op het wachtbankje, maar mijn temperatuur en bruine afscheiding is al half een volgende ronde in geslagen.. hier iedere maand weer veel onbegrip, verdriet, frustratie en vragen.. waarom lukt het niet! Iedere zwangerschapsaankondiging vind ik voor hen fijn, maar denk tegelijk, wij hadden het ook kunnen zijn.. hier dus ook een dip wat zwanger worden betreft.. weet ook niet zo goed hoe ik eruit kan komen.. m'n man zegt; stop met de forums en appgroepen.. ikzelf vind dat soms ook echt een welkome uitlaatklep om mijn hart even te luchten bij vrouwen in hetzelfde schuitje.. die hormonen zijn zo vermoeiend iedere maand. 
spannend het onderzoek! Ben benieuwd naar de uitslag! Hopelijk hoor je iets waar je mee verder kunt. 

Floor zink zorgt voor vorming van zaadcellen en zorgt voor hoeveelheid zaadcellen. Selenium zorgt voor bewegelijlheid en vorm vannde staart (zink zit weinig in voeding sowieso)
Voor me zoontje toen had ik een mk in ronde 2. 4 rondes later zwanger van me zoontje (had wel na mk lange cyclus dus in maanden gezien 5 maamden later) ik was echt bij beide bang dat het lang zou duren door me gewicht en gyn heeft me ooit gezegd me PCOS kans was erg hoog. Toen wel nog 20 kg afgevallen. Maar nu had ik nog 4kg eraan van de zwangerachap van me zoontje

Terug
Bovenaan