NOD December 2020

@CJS 
Pff naar huis gestuurd.. wat raar joh ik ben ook wel wat te zwaar maar hebben ze eigenlijk niks over gezegd verder.. jullie zijn dus ook al een poosje bezig. Het is zo frustrerend hé.. bij mij gaat de vraag dan ook door me hoofd, gaat het ooit wel lukken. Het is vooral heel moeilijk ook je doet elke maand je best tijdens de vruchtbare dagen en dan toch lukt het weer niet :-( 

Wat ik erbij ben vergeten te zeggen is, is dat ik ik een inwendig onderzoek heb gehad en dit zag er allemaal heel goed uit. 

Gister 23-12-20 mijn nod! Afgelopen vrijdag al een positieve test gehad! ( geen geduld) en gister nog steeds positief en niet ongesteld! Dus zwanger!? 20-01-21 afspraak vk

Hier waren mijn voorgevoelens helaas juist.. gisteravond ongesteld geworden.. eerst de stiekeme hoop dat het alleen wat spotting zou zijn, maar nu in de nachtdienst heeft het zeker doorgezet.. ontzettend balen dus! Schuif dus door naar januari, nieuwe NOD is 22 januari, 4e ronde 1e kindje.. 

Jette dat is balen. Maar wel precies op NOD dua wat dat betrefr ia je cyclus wel netjea. Hopelijk is 2021 jullie jaar!
Jbsw gefeliciteerd!

@dromertje ja, nou moet ik ook wel echt afvallen dus over dat stukje gaf ik ze geen ongelijk. Bij mij waren er blaasjes op m'n eierstokken maar mijn bloed is helemaal goed. Mijn cyclus is vooral te lang (tussen 35 en 40 dagen). Fijn dat alles er goed uit ziet, maar des te frustrerender dat het niet wil lukken!
@jbsw gefeliciteerd!!
@jettee super balen zeg! Hopelijk wel een vruchtbaar 2021.
Hier is ook alle hoop verdwenen. Temp was nog lager dan gister en bruine afscheiding is er ook nog steeds, dus zal vandaag doorbreken. Hopelijk in het nieuwe jaar meer geluk ☺️ Mooie daaraan is dat wanneer het volgende ronde lukt, wij een heel mooi eerste trouwdag cadeautje krijgen in september. Ach zo koppel ik het geloof ik ongeveer elke maand wel aan iets, hihi.  

Negatieve test vanmorgen, mijn NOD is de 29e. Hoop stiekem dat ik te vroeg ben met testen. Vanaf het begin bekruipt me al het gevoel 'straks gaat het ons niet lukken'. Juist omdat we met veel dingen zoveel geluk hebben gehad in ons leven. "Dan moet het toch ergens mis gaan?" Ik zit nog maar in ronde 2 en vind het irritant dat ik deze gedachtes heb en er waarde aan hecht. Herkennen meer mensen dit vanaf het begin? 
@jbsw, gefeliciteerd! ? 

@dromertje wij zijn al 2 jaar bezig voor een 3de dus ik begrijp helaas hoe je je voelt?bij de 1ste hebben we er na een miskraam 32 maanden over gedaan en bij de 2de 14 maanden. Omdat we 6 weken na de bevalling alweer begonnen waren zit er maar 2 jaar tussen. Mijn man heeft maar 4% goede zaadcellen dus we hebben echt 2 wondertjes gekregen?
@lotteLot 4 dagen voor Nod is wel erg vroeg dus het kan heel goed zijn dat je gewoon nog te weinig hcg hebt?
@jbsw gefeliciteerd❤️
@jettee en @cjs balen zeg?
@feyre bij mijn man is het vooral het probleem dat zijn zaadcellen niet bewegen 77% dus ik ga het zeker eens voorstellen bedankt?

Hier zojuist wat bloedverlies gehad vooral bruin, ik denk dat mn menstruatie een week eerder al komt helaas! Het kan nog alle kanten op maar ik heb er een hard hoofd in voor deze ronde.

Terug
Bovenaan