NOD December 2020

Liefs van week eerder is wel erg vroeg. Dit kan evt ook een innestelings bloedkng zijn. Spotting zegt niks. Pas echt als je flink vloeit

@FloorElvira jemig wat heftig zeg! Gelukkig ben je al mama van 2 kindjes. Hopelijk zijn jullie snel zwanger van jullie 3de wondertje❤️
 Dat wachten is echt frustrerend.
 Ook gewoon omdat de gyn zegt dat ik zwanger kan worden gezien de 3 miskramen. Ik wil gewoon weten wat er dan aan de hand is met me lijf. Puur omdat we geen stap verder komen. En de wens is toch wel heel erg groot nu. Iedereen in mijn omgeving word zwanger. Super leuk natuurlijk. Maar ook wel pijnlijk bij hun is het bewijze van even een pleziertje en Hopsake zwanger. Afijn hopelijk komt onze tijd nog :)

Prettige Kerstdagen allemaal!
@floor en feyre, sorry afgelopen 2 dagen niet op het forum geweest, dus geef nu pas antwoord je vraag.  Of het meer kans geeft omdat het op IUI lijkt, daar had ik eigenlijk nog niet eens bij stil gestaan. Hoop eigenlijk dat het de druk van het moeten bij me man mischien een beetje weghaalt. om de dag gezellig maken lukt bij ons helaas gewoon niet daardoor, dus op die manier zou het ons dan idd mischien kans geven. Maar goed ik wil het eerst even goed uitzoeken, want weet er echt verder niet veel van.
Mijn man slikt trouwens sinds een paar weken ook een soort multivitamin voor mannen waar o.a. selenium en zink inzitten. 

En wij zijn van onze eerste na iets meer dan een jaar zwanger geworden. 

@Floorelvira Ja klopt ronde 1 voor de tweede maar nee geen pil geslikt, dit is menstruatie 5 pas en na 2x  een cyclus van 41 dagen had ik daarna 2x 31 dagen en nu dus na 27 dagen. 
Dus als ik er zo naar kijk is het niet direct een volle week te vroeg maar eerder een dag of 4-5. Helaas maar geen ramp hoor ik ben er relaxt onder. 
Heb 14 maanden BV gegeven en nu sinds 2 maanden gestopt met BV dus dat zal zeker nog wel wat invloed hebben gehad op m'n hormonale toestand en daarbij een nog niet helemaal regelmatig patroon in m'n menstruatie veroorzaken.

@Feyre ik denk dat het geen spotting is helaas.  Was niet direct aan het vloeien maar heb nachtdienst nu en het lijkt door te zetten, krijg ook menstruatie krampen nu. Ik schuif door naar januari en het is dan even spannend wat mijn NOD zal zijn dan.. ergens tussen de 28 en 32 dagen verwacht ik.

Terug
Bovenaan