NOD December 2020

Eefjepeeefje leuk je hier weer te zien, begrijp me niet verkeerd ? 
Natuurlijk was het "leuker" geweest als we elkaar ergens anders weer waren tegen gekomen. 
Hopelijk hebben we beide deze maand meer geluk. 
En zie dat ook deze maand wij weer precies gelijk lopen. Wat leuk. 

Ik denk dat ik ongesteld ga worden. Heb vandaag wat symptomen gekregen die ik herken van de dagen voor een ongesteldheid. Helaas.. Even afwachten nog. 

Hee Poni, haha gaan we weer. Wat grappig. Het is pas de 3e/4e ronde voor ons (ik ben nu al de tel kwijt, komt omdat we niet echt officieel gestart zijn), dus niet zo erg. Ik vind het ook gezellig met jullie hier, dus helemaal prima :) jij ook weer succes met wachten!

Niet leuk Emma. Maar t is nog niet zo ver! Al herken ik t wel. Heb sinds vanavond een zwaar drukkend gevoel in bm. Blijf nog een beetje volhouden 'geen bloed is goed'. Maar voelt een beetje als valse hoop..

Jeeetje jongens! Even niet opletten en er is een heel nieuw topic, 2 positieve testen en nog meer meiden om de groep te vullen!

Ik ga morgen even goed de laatste berichten doorlezen, maar wilde laten weten dat ik jullie nog niet vergeten ben! 

Succes met klussen voor degenen die hun ei een dezer dagen hebben, succes met wachten voor degenen op het wachtbankje, ik wacht met jullie mee ?

Poeii ook nu vanavond beetje kramen enz. Rommelende darmen. 
Misschien Heb ik dit wel vaker alleen altijd de laatste week wachten tot mijn nod begin ik altijd "zenuwachtig" te worden en begin ik op dingen te letten haha. Die weken ervoor niet ??

Hier morgen mijn NOD. Volgehouden om niet eerder te testen. Sinds vannacht klachten die erop lijken dat mijn ms eraan komt. Even afwachten nog dus.. 
Indien morgen mijn ms doorkomt dan start ik met teunisbloemolie in de hoop dat mijn cyclus korter wordt. 

Terug
Bovenaan