NOD December 2020

MamaSterretje, dat is goed nieuws!
Ik vermoed dat het ook zoiets is dat ik in mijn volgende cyclus krijg. Moet langs op dag 3 voor bloedproef en dan weer dag 12-13 voor een echo en verdere tests. Dan einde cyclus weer voor bloedproef.

@Poni en @Elfje  oh jullie ook op DPO 7! Ik heb dat idd ook, gister was het best wel erg maar vandaag weer wat minder dat gevoel. Ik heb ook witte afscheiding. Vorige maand had ik dat ook en toen werd ik dag 28 omgesteld, morgen is voor mij dag 28..dus zo spannend! Nu niet meer zo het gevoel dat ik onges teld ga worden, maarja kan zo ineens veranderen. 

Hoi dames, vanochtend had ik eindelijk weer een volledig witte test, voor het eerst na mijn miskraam rond 12 nov. Pff nooit gedacht dat je van een witte test zo blij kon zijn ? nu weet ik in elk geval zeker dat ik zwanger ben als er weer een streepje verschijnt mocht het ooit weer lukken! Door dit hele gedoe nu geen idee hoe het zit met mijn cyclus en dat vind ik best wel vervelend..  want wacht ik nu op m'n eisprong of is die al geweest en wacht ik nu op NOD? Geduldig zijn en niet weten waar ik aan toe ben is niet mijn sterkste kant..

Dat is inderdaad een fijn bericht Femkemini.

Ook ik ben even afwezig geweest. Erg druk met werk (nee, geen zorg ;))
Ik zit hier te wachten op allereerst een knipperende smiley op de ovulatietest maar nu pas CD11 (afgelopen 2 rondes begon de knipper op deze dag). Een vaste smiley verwacht ik pas op CD 14. 
Hier dus maar weer aan de slag de komende dagen en dan zal de stress wel weer toeslaan. 

Femkemini fijn dat je weet dat je hCG weer 0 is. Balen van de mk ? hopelijk mag je snel weer in verwachting zijn
MamaSterretje wat fijn trouwens. Dan weet je ook of het nut heeft tarwekiem en/of creme te gebruiken
Hier echt nog niks spannends CD 8 pas verwacht over zo'n 9 dagen pas me ei..

@Elfje- @Poni Ja heeel herkenbaar! Ik had dat gevoel zondag (6DPO) en vandaag (9DPO). En heb steeds als ik kijk alleen wat witte/waterige afscheiding.
Maar inderdaad.. of het wat betekent... ???

Terug
Bovenaan