NOD December 2020

https://www.mupload.nl/img/pobc3fmte4.jpg
1 dec (gister) positieve test, vandaag eisprong. Of is 1 december niet donker genoeg? Heb wel erge buikpijn dus kan bijna niet anders toch? 

ITVS hij laad de foto niet als ik

[quote quote=10379435]ITVS hij laad de foto niet als ik weghaal is het een zwart veld[/quote]
Dat heb ik ook inderdaad. 

@Mamasterretje dat is zeker netjes op dag 14 maar ik had eigenlijk gister of vandaag al wel een knipper verwacht omdat dat afgelopen maanden ook zo was maar hij blijft nu leeg. Hopelijk morgen een knipperende smiley.

Misschien is mijn lichaam een beetje van slag. Afgelopen week vaak het gevoel gehad van een blok in mijn maag en wat misselijk en veel natte afscheiding wat normaal niet is na mijn MS. 

Hooi allemaal,

Ik lees sinds kort mee...
Hier mijn eerste berichtje..
Ik zit met een probleempje en misschien kunnen jullie mij helpen.
Ik ben op dit moment 5 dagen over tijd, maar alle testen blijven negatief.. wat kan dit betekenen?
Ik wordt er helemaal gek van namelijk, misschien iemand die dit heeft mee gemaakt?
Op dit moment bezig voor en 2e sinds juli gestopt met de pil en een aardig regelmatige cyclus van 28 dagen.
Liefs Debby

Debsterr, welkom!
Heb het niet mee gemaakt dus kan er helaas niks over zeggen. 
Ben jij er veel mee bezig dat je lijf daarom de boel aan het ontregelen is?

Debsterr ik had vorige maand precies het zelfde. Menstruatie bleef weg en testen bleven helaas negatief. Helaas na 7 dagen toch echt ongesteld worden ( Wil niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is) 
Terwijl mijn cyclus ook altijd netjes 28 dagen is. Elke maand weer en dat al 2 jaar lang. Alleen de laatste keer niet. En waarom? Ik heb geen idee? Misschien onbewust stress ofzo? 

Debsterr welkom, het kan zijn dat je pas na een week positief test, het kan ook zijn dat je cyclus toch langer is en je helaas ongesteld wordt maar later. Als je er heel erg mee bezig bent maken je hersenen een stofje aan wat ervoor kan zorgen dat je ms uit blijft. Helaas kan je niet meer doen als wachten.
Temp ik hoop voor je dat je morgwn je knipperende of wel vaste smkley hebt

Lieve meiden. Ik twijfelde of ik me hier zou aanmelden, maar ik schuif door vanuit de november-groep. Ik had eigenlijk in november mijn NOD, maar er gebeurd niets. Werd niet ongesteld en niet zwanger. Was altijd super regemaltig en nu ineens nada. Eigenlijk net zoals jij Debsterr. Toen ineens onverwacht 23 nov een positieve ovulatietest, dus nieuwe NOD is 9 december. Wederom op het wachtbankje dus. Gelukkig kwam ik er op tijd achter en hebben we lekker veel geklust ;)

Terug
Bovenaan