NOD December 2020

@wonderAn en @Maarietje ik zie streepjes hoor! Gefeliciteerd!  Ik kan me nog zo herinneren dat ik helemaal niet verwachtte zwanger te zijn van de eerste, en deed de kruidvat 2v5 om te zien hoe die werkte en zag toen ook een heel licht streepje (de bedoeling was wel zwanger worden, maar had echt 5 dagen voor ei t laatst gezellig gemaakt toen vanwege werk partner) en heb me suf gegoogled naar: is een licht streepje ook een streepje uit ongeloof ?
Sorry voor de meiden die ongesteld zijn geworden, hopelijk een goede nieuwe ronde.
  Ik ben nu denk ik ong 5 dpo, volgends de app Flo, en voel nog steeds een licht menstratiekrampje in de verte. Zijn er meer waarbij dit gevoel aanhoudt na de eisprong? 
@FloorElvira, fijn dat je er weer bij bent. Duim voor je!

Gefeliciteerd alle zwangeren! Super leuk zo aan het begin van de maand.
Voor degene die ook ongesteld zijn geworden, hopelijk einde van de maand of begin volgende maand wel een positieve test.
@Feyre kan je mijn ronde aanpassen naar 3 en dan ongesteld weghalen. Menstruatie is bijna voorbij hier dus we gaan er weer voor! Ik hoop zo 2020 mooi af te mogen sluiten.

Hier al vanaf vannacht gevoel van ongesteld worden, er zet nog niks door maar zal vannacht of morgen wel gebeuren vermoed ik?‍♀️
Had vandaag ook stiekem getest op 9/10 DPO maar negatief dus menstruatie zal wel snel komen?
En dan vol goede moed naar ronde 2?

@noeksie ik zou je LF even in de gaten houden en als die 6 maanden lang onder de 11 blijft even contact opnemen met de huisarts
@sje jou nod staat pas op 13-12 dan ben je wel heel vroeg ongesteld geworden?

Hey dames,
Ik lees een tijdje mee.. ik ben in juli gestopt met de pil en in sept zwanger geworden. Helaas is dit met 8 weken een miskraam geworden. Na mijn miskraam ben ik vorige week ongesteld geworden (nog nooit zo blij geweest om ongesteld te zijn ?). Een nieuwe start en dus een nieuwe ronde om hopelijk zwanger te mogen worden. Ik ga komende dagen starten met ovulatie stripjes. Doordat ik na het stoppen met de pil snel zwanger ben geworden en na de miskraam ook totaal geen zicht heb op mijn cyclus vind ik deze wel prettig om hopelijk iets meer inzicht te krijgen op mijn eisprong. Heel veel succes voor iedereen die de komende dagen op het bankje zitten ?

@tinyme, geef de moed nog niet op, ik teste ook nog negatief op 10dpo, en vandaag op 12 dus positief. Ik had het eigenlijk ook al opgegeven.
Had ook weinig klachten, en dat frustreerde me al. Kreeg op 9dpo ineens een paar vlagen super misselijkheid en zoals het kwam ging het ook weer weg. En gisteren voelde ik onwijs steekjes onderin m'n buik, toch wel heel anders dan menstruatie pijn, dus toen dacht ik mmm.. maar durfde er eigenlijk totaal niet op te hopen.  heb wel al de hele week gevoelige tepels en blijkbaar ook onwijs jeuk eraan, mijn vriend zegt dat ik zelfs s'nachts aan het krabben ben. Oeps..  

@Feyre, dankjewel! Ik kan nu zeggen dat ik om de dag ga testen maar dat doe ik toch vast niet haha. Ben inderdaad van NL. Ik wacht nog even tot na m'n NOD denk ik en als m'n testen dan goed gaan dan ga ik aanmelden bij de verloskundige, spannend!
  Bedankt iedereen voor de (voorzichtige) felicitaties, ik hoop dat het goed mag gaan. @wonderan jij ook gefeliciteerd!!

@Floor, welkom terug, fijn even een nieuwe start hier

Gefeliciteerd voor alle zwangeren! 

ik heb zojuist een test gedaan.. helaas spierwit de en dus negatief. Zowel geen zwangerschapssymptonen als ms klachten dus ben benieuwd of hier nog wat in gaat veranderen. Heel eerlijk zie ik het zelf helaas niet meer zo positief. ?
Ik denk zondag of maandag 22/23 nov eisprong gehad, dus dpo 11/12. 

Terug
Bovenaan