Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@FloorElvira vorige maand had ik eisprong op dag 18, en dag 28 dus ongesteld. Niet heel lang dus...maar dat was de 1e keer menstruatie ná ontrekkingsbloeding. Maar had nu dag 20 (25 nov) denk ik eisprong...
Noeksie daar is echt niks mis mee hoor. Mijn ei is op dag 17/18 en dus dag 28 ongesteld. Mijn LF is standaard 11/12 dit is gewoon heel netjes. Ik ben zo ook zwanger geraakt ?
@Feyre ah oke, ja sorry heb er nog niet zoveel verstand van haha. Maar tel je dan dag 18 en 28 ook mee of alleen de dagen ertussen?
Mijn NOD is dan nu dag 30 dan dus zaterdag... want had 2 dagen later eisprong denk ik, of reken ik dan nu verkeerd ?
Pff hier vanavond weer last van buikkramp beetje het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.
Het liefst zou ik morgen vroeg testen maar dat is nog veeeelste vroeg ?
@FloorElvira eh nou vorige maand op dag 17 en 18 was ie positief dacht ik, dus dan dag 19 ei, en dag 20 DPO 1, dan zou m'n LF maar 7 of 8 zijn geweest??
Fienon je kan btw ook altijd op de link klikken dan kom je in het document. je kan daar altijd reacties achterlaten
Floor ja heb ik net gedaan. ik heb alleen bij de dames die ongesteld zijn niet het NOD aangepast. ik kan evt wel alvast een Jan NOD aanmaken maar daar wordt dan wss nog niet veel gepraat? dus kan anders evt NOD tot nu to ook hier aanpassen naar jan als ze dit willen
Emma-vB, Sje, xxxxx, KarinWerf.
Noeksie als je piek op dag 17 en 18 heb dan kan je ei al ook op dag 18 zijn maar dus ook dag 19 dan is idd dag 20 DPO1 als je 28 dagen cyclus heb en je wordt op dag 29 ongesteld is je LF dus 8. dat is idd korter als je zou willen (10) normaal gesproken heb je na 14 dagen je ei en dan na 14 dagen je ms of zwanger. maar aangezien vele een kortere LF hebben, late of juist vroege ei schommel je dus in een cyclus.
Als je op dag 16 bijv piek heb en op 17 je ei is dag 18 DPO1 wordt je dan op dag 29 ongesteld (Cyclus van 28 dagen) dan is je LF 11 (mijn geval)