NOD December 2020

Hier vandaag mijn NOD, test gedaan maar helemaal wit helaas.
Nog geen menstruatie maar wel klachten dat die eraan zit te komen. Waarschijnlijk door naar de volgende ronde. Als de menstruatie niet doorzet test ik over 2 dagen nog maar eens. 

@Yvkee: welkom! Wat verdrietig wat je hebt mee gemaakt.. Hopelijk komen er gauw positievere tijden aan voor je.
@Esxx: dat herken ik wel. Je leest/hoort toch vaker dat meiden al voor NOD positief testen. Als ik dat niet heb heb ik vaak het idee 'oke, deze ronde wordt m dus ook niet'. Terwijl dat eigenlijk suffig is natuurlijk. Want testen na NOD zijn pas echt betrouwbaar. Blijf voor je duimen!
@Smiley: wel knap dat je zo lang hebt gewacht met testen. Frustrerend wel om dan op NOD alsnog negatief te testen. Het zou nog steeds kunnen, maar je wil jezelf natuurlijk ook niets aanpraten om teleurstelling te voorkomen.

Balen voor de meiden met een negatieve test, maar ik blijf duimen zolang er geen menstruatie is!
Ik zit zelf op 9DPO en de laatste paar maanden een LF van 11 dagen. Begin het wel weer spannend te vinden. Geen klachten / symptomen. 

He balen meiden met de negatieve testen. Maar geen bloed is moed. Hopelijk toch nog wat positieve testen.
KarinWerf hij is aangepast. (Plaatje doe ik lager vandaag doc kan je inzien) wat is je nieuwe NOD?
Yvkee wat naar van de mk en je ms heeft nog even op zich laten wachten dus. Welkom. Wil je erbij op de lijst? Zo ja mag ik dan je ronde, hoeveelste kindje en je NOD?

Feyre,
Ik ben gisteren ongesteld geworden. En dan wordt dit nu ronde 2. (Misschien wil je dat aanpassen)  Alleen daarbij weet ik niet zeker of ik eind december nog ongesteld ga worden. Of in januari. Maar om nu al topic januari aan te maken lijkt mij wat vroeg. Aangezien je dan weer zon lange topic gaat krijgen...
Gefeliciteerd voor de tot nu toe zwangeren! ??
En voor de degenen die ongesteld zijn, vol goede moed naar de volgende ronde! ?

Hoi dames, 
ik ben er even tussenuit geweest op het forum. Ik merkte dat ik niks anders aan het doen was dan alleen maar op het forum kijken/lezen. Ik heb nog wel gelezen maar niet meer 10x op een dag, nu paar keer per week. 
Inmiddels is mijn eisprong geweest en is mijn verwachte NOD op 13 dec. 
4de ronde, 2de kindje. 

Gefeliciteerd met de dames met een positieve test. 

Even van mij afschrijven.. 

Ik voel me de laatste paar dagen anders.
Beetje zeurende buik, hoofdpijn, rommelende darmen. Noem maar op. Ohja en continu honger haha. 
Herken het niet van de vorige maanden en heb niet het idee dat ik er meer mee bezig ben als de maanden hiervoor. 
Misschien houd me lichaam me wel compleet voor de gek! De afgelopen maanden wist ik zeker voor mijn gevoel dat ik niet zwanger zou zijn. En dat klopte.. 
Nu weet ik het niet zeker en denk juist dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Maar zoals ik al eerder zei me lichaam kan me ook compleet voor de gek houden ? 
Zit vandaag om 9 DPO en nog 5 dagen tot mijn NOD. Pff nog een paar dagen geduld en dan heb ik hopelijk meer duidelijkheid. 
Sorry moest even van me afschrijven. 

@Poni
Snap je heel goed, en van je afschrijven mag altijd.
Ik duim voor je dat het raak is deze ronde...
Tja, lichaam kan je goed in de maling nemen, het is gewoon moeilijk te zeggen helaas...

Hier nu 10/11 DPO en nog geen menstruatie, trekkende krampende gevoel in m'n BM is ook grotendeels verdwenen maar ja zegt allemaal niks ?‍♀️
Kan zomaar ineens gaan bloeden dus ik hoop maar nergens op?

Terug
Bovenaan