NOD December 2020

Poni 9 DPO kan seker innesteling zijn! Even in de gaten houden wat je roze doet.
Femkemini dat is zeker een fijn idee. Hopelijk heb je anel je stilstaande smiley!

@feyre, ik zie dat bij mij de ronde er nog niet bij staat. Ik zit in de 1ste ronde deze maand.   Ik vermoed dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad (op 2-12 een positieve test) te zien aan de ovulatietest die is nu zo goed als wit geworden zelfs met ochtendurine. dus ik neem plaats op het wachtbankje. Ik heb nog geen goed inzicht in mijn cyclus dus mijn NOD vind ik lastig te bepalen.  

@joyce je nod is gemiddeld 14 dagen na je eisprong dus 15 dagen na je positieve ovulatie test dus in jou geval zou ik dan zeggen nod 17 december?

@floor, oh super dankjewel! Heb nu het vermoeden dat ik vandaag mijn ovulatie heb.. krijg sinds een half uurtje krampen en pijn in mijn onderrug links. Dus misschien vanaf morgen rekenen, dan dus de 18e

Hier ook even van me afschrijven!
Sinds vanmorgen bruin/roze afscheiding met afvegen op 9DPO. Laatste cyclussen op 11DPO menstruatie, beginnend met oud bloed in de nacht van 10 op 11 DPO.
Bij de eerste ook bruinverlies op 9DPO, maar toen was mijn LF langer. Mindfuck!! Hopelijk morgen geen echt bloed ?

Poni en x-marina: oeh spannend! 
hier nog vrij weinig te bekennen op dpo 9. Af en toe wel menstruatiepijn achtig en wat kleine beetjes witte afscheiding maar voor de rest niks. Mijn menstruatie begint meestal 2 dagen voor die tijd met roze/bruine afscheiding. 

Ik las net ergens bij een verloskundige op de site dat als je innestelingsbloeding hebt je de volgende ochtend kan testen? Dat er dan al voldoende HCG in je urine kan zitten. 
Hoe denken jullie hier over ? 

Terug
Bovenaan