NOD December 2020

Zoals verwacht net ongesteld geworden. Dus door naar de volgende ronde. Deze cyclus was weer 42 dagen. Hoop dat de volgende korter wordt door de teunisbloemolie ben hier net meteen mee gestart. Nieuwe NOD is dus nog even onbekend.
Ik blijf nog even hier met jullie mee lezen en hoop om veel mooie testen voorbij te zien komen! ?

Smiley-x he bah balen zeg ? 
Morgen CD11 gaan we beginnen met ovu testen. Is zien wat zs doen. Verwacht me ei pas op CD17 ofzo maar stel me piek is toch eerder dan kan ik dat goed plaatsen met me temp

@Poni Jaa ik begrijp je gevoel! Goed dat je even van je afschrijft! Já, je lichaam kan je écht voor de gek houden.. Ik had dezelfde soort klachten (behalve het honger) hebben en linkte alles maar aan een opkomende menstruatie. Was dus niet zo... Ik ga voor je duimen☺️??
@smiley-x Hè wat jammer..☹️ Op éxtra geluk in je volgende ronde ??

@Woefje Hahaha ik moet lachen om je google-actie.
En over je vraag wat betreft menstruatiekrampjes op 5dpo.. Ik had dat gevoel zelf steeds op en af; dan niet, dan wel. Heel gekkig ?

wonderan ik twijfel ook heel erg om morgenvroeg te testen, kwam er achter dat ik nog kruidvat vroege testen heb liggen. 
Maar denk dat ik toch wacht tot Maandag haha

@Poni Haha, ja die gaat dan niet meer uit je hoofd ?  
Als het je lukt zou ik tot maandag proberen te wachten??? Maar doe wat goed voelt

Poni als je je niet kan weerhouden dan test je gewoon maar houd in gedachte dat het "nog" negatief kan zijn. Of evt poaitief maar omdat nog voor NOD is het mis gaat.

Terug
Bovenaan