NOD December 2020

[quote quote=10380403]@tinyme spannend, wacht je met testen tot je NOD?[/quote]
Ik had gisteren al negatief getest helaas, dus reken nergens op.Heb gisteren de hele dag last van gehad van mijn onderbuik, vanaf de nacht al en sinds gisteravond ineens weg maar nog geen menstruatie.Maar ja, mijn lichaam kan mij ook goed in de maling nemen en door de spanning en stress reageert je cyclus soms ook anders volgens mij?
Afwachten dus maar, als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik testen, maar verwacht niks.  

KrokuzzzKelly ik pas hem aan. En begrijpelijk hoor. Kunnen altijd halverwege de maand een nieuq topic maken. De meeste zitten hier ook nog en eerlijk ik kan NOD gewoon door laten lopen naar Jan. (Ik verwacht dat we zelf ook nog wel ff bezig zijn) dan kan er gewoon gekletst blijven worden hier
Poni daar is het forum voor. ? ik ben heel benieuwd of het raak is. Je lichaam kan je heel erg voor de gek houden dus houd er rekening mee dat het ook helaas niet raak kan zijn

Feyre, Ja indd, ik denk nu alweer anders, net met afvegen iets wat rozige kleur. Kan het nog innesteling zijn? 
Maar ja zo begonnen de laatste 2 maanden ook mijn menstruatie. 

Er zit niks anders op dan afwachten weer. 

TinyMe, Eigenlijk raar hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden. 
Ik duim met je mee dat je menstrutie weg blijft en je als nog aankomende dagen een keer positief test ;) 

@Poni en @Tinyme ja dit alles heb ik ook...zit nu 9DPO, en dat krampende gevoel is bij mij ook grotendeels verdwenen, idd dat honger hebben de hele tijd heb ik ook!! En als ik dan eet ben ik soms ineens misselijk heel gek. Maarja ik durf dat echt bijna niet te zeggen? want kan heel goed ontpillen zijn. Vorige ronde was ik nu al voor de 2e dag ongesteld, dus daarom dacht ik gister NOD, alleen eisprong kwam later. Hoop dat ik het morgen kan volhouden om niet te testen pff.. 

He dames! Ik heb het gevoel dat mijn cyclus weer op gang komt na de mk. Vanochtend had ik een knipperende smiley op de ovulatietest van CB. Nu elke dag doortesten tot er een stilstaande smiley komt! Ik heb deze testen twee cyclussen eerder gedaan en de eerste keer had ik 4 dagen knipperende smiley en daarna een stilstaande en de tweede keer wel 10 dagen een knipperende voordat hij stil stond dus ben zeer benieuwd!

Terug
Bovenaan