NOD December 2020

Gister op 1 dag voor NOD weer getest, volgens mij keurige testjes en ookal oploop sinds mijn vorige test van hier. Echter deed ik vanochtend een clearblue digital (en een Kruidvat die positief was weer), en deze zei 'niet zwanger'. Moet ik me zorgen maken? Of gewoon oploop verder testen en volgende week nog eens een clearblue? Iemand ervaring hiermee?

@poni balen zeg?
@marietje clear blue heeft meer hcg nodig 25 ipv 10 dus het kan heel goed zijn dat die nog niks aangeeft test over 2 daagjes nog eens met ochtend urine?

Maarietje precies wat Floor zegt. De CB heeft idd meer hCG nodig om aan te slaan. Probeer het over paar dagen nog is dan zou wel goed moeten zitten. Je kan de action/kv altijd tussendoor nog doen om oploop te zien

Hier wss ongesteld geworden. Ik heb bloedverlies maar weet niet of het ongesteld is of van de ovulatie.. voel wel meer een apart gevoel in mijn buik, beetje krampen en niet helemaal lekker. Frustrerend dit hahah. Ik ga er maar van uit dat het wss toch ongesteld is en dat dit gewoon nog het ontpillen is helaas. We wachten nog even af.
Ik ben wel ongi geworden. Dit is pas mijn eerste echte menstruatie na mijn onttrekkingsbloeding.  Hiervoor allemaal wel kleine onttrekkingsbloedingen gehad, maar dit kwam van het ontpillen.

@joyce balen zeg?hoeveel dagen na je eisprong zit je nu? Als je LF 6 maanden korter is dan 11 zou ik even contact opnemen met de huisarts 

Poni en joycekg wat jammer :( 
Het is en blijft ook zo'n spannende fase, de hele periode, ongeacht hoelang het duurt, om zwanger te proberen te worden. ❤️
@tinyme, hoe is het bij jou? Jij zou misschien testen vandaag toch indien je niet ongesteld was geworden? Ben zo benieuwd! 

@floor ik zit pas op 2dpo dus het is nog echt heel kort. gok dat de vorige keer een onttrekkingsbloeding was en dus niet echt ongesteld. Als ik reken vanaf de onttrekkingsbloeding na de pil zit ik op 74 dagen.

Terug
Bovenaan