NOD December 2020

Hier is ineens het bloeden volledig gestopt. Gisteren wat helderrood bloed verloren dus dacht doe een tampon in maar toen ik deze ging wisselen haast geen bloed meer. Vannacht zonder iets geslapen en vanochtend was er ineens geen bloed meer te bekennen. Snap geen biet meer van mijn lichaam. Dus of het echt ongesteld was i dont know. Frustrerend dit allemaal?

@floor daar zat ik idd ook nog aan te denken. Want de krampen en zo voelen totaal niet heftig. Ik denk zelf dat als je even geen afleiding hebt dat alles in 1 keer heftiger lijkt zoals de krampen. Want het is niet dat ik denk van auw ofzo, tis meer dat er een onprettig gevoel zit in mijn buik dan dat ik echt krampen heb

@ gebruiker '...409'

Ze adviseren om de dag zodat er voldoende vers zaad is :) tenminste dat heb ik vernomen! Wij doen t in de 'groene' tijd om de dag

Ik zit denk ik nu op DPO10, ik had 24 en 25 nov best wel donkere streep (ik had dus steeds geen smiley en het was bij mij niet goed te meten) dus ik tel vanaf 26 nov. Zit nu op CD32. Vorige ronde werd ik CD28 ongesteld...heel spannend allemaal. Krijg nu wel weer iets meer krampen en pijn in m'n onderrug dus ik denk dat m'n menstruatie eraan zit te komen. 
Ik ga volgende ronde extra gevoelige ovulatietesten halen, want dit vond ik helemaal niks... welke raden jullie aan? CB werkten dus niet bij mij, en action werd wel donker 2 dgn maar niet méga donker. 

Spannend @Poni!  Idd maar een testje wagen als je niet ongesteld wordt. 
@x-Marina en @XLousX niet fijn die onduidelijkheid.. 
Voor heel veel spannende dagen meiden! ??

Wat ontzettend spannend allemaal dames! Ik duim voor jullie!
Noeksie, ik gebruik de ovulatie testen van zwanger & kids. Die bestel ik online. Werken bij mij perfect. 

Hier vandaag een vaste smiley op de ovulatietest.   heb 4 december nog geknuffeld maar sindsdien een drukkend gevoel aan het einde van het plassen. Gisterochtend was het was brandend maar dat is nu weg. Iemand hier ervaring mee? Wil vanavond eigenlijk nog ff knuffelen maar weet niet of dat verstandig is hiermee. 

gisterochtend en net (minimaal) roze bij afvegen 

Terug
Bovenaan