NOD December 2020

[quote quote=10380806]Poni jammer zeg maar je telt pas vanaf echt helder rood en wanneer je echt verband moet wisselen. Miss was je NOD toch iets eerder[/quote]
Kan het nog steeds in innesteling zijn? Het is nog steeds oud bloed. En niet veel. Maar dan zou het 1 deze dagen wel weg moeten zijn toch? 

@Poni volgens mij zitten wij in hetzelfde schuitje. Vrijdag op 10DPO was bruin verlies, gister met afvegen wat rood dus een tampon ingedaan omdat ik dacht dat de menstruatie was begonnen. Met verwisselen echter alleen maar bruin te zien en niks roods! Nu lijkt het sinds gisteravond gestopt vooralsnog.. 
Test gister was trouwens negatief dus denk een langere opstartfase naar menstruatie. NOD vandaag want mijn LF is 11/12 dagen.

Kon het toch niet laten om te testen vanmorgen 1 dag voor nod. helaas was die negatief..  als ik woensdag nog niet ongesteld word ga ik weer testen. Dan zit mijn dpo op 14 dus zou zeker nog kunnen denk ik 

Kon het toch niet laten om te testen vanmorgen 1 dag voor nod. helaas was die negatief..  als ik woensdag nog niet ongesteld word ga ik weer testen. Dan zit mijn dpo op 14 dus zou zeker nog kunnen denk ik 

X-marina vervelend is dat he. Hier indd het zelfde. 
Nu lijkt het ook te zijn gestopt hier. 
Ik ga morgenvroeg testen denk ik mocht er vandaag niks door breken. 
Elfje jammer maar het zou zeker nog kunnen. Ik ga duimen 

Hallo allemaal,
Ik lees hier en daar al een tijdje mee, maar leuk om nu ook aan te haken om mee te praten!
Ik ben in september gestopt met de pil en zit nu dus in ronde 3. In ronde 1 had ik een cyclus van 32 dagen en in die daarna 28 dagen. Ik was gelijk gestart met ovulatietesten maar ik had nog geen overduidelijke test gehad. Deze maand heb ik m wel gevonden! Ik gebruik de goedkope sensitesten en sinds deze maand in combinatie met de cb testen op de dagen dat m'n testen oplopen. Ik had op 4dec een licht positieve test in de ochtend en in de avond met cb een smiley. De volgende ochtend had ik met sensitest een knaltest en ook weer in de avond met cb een smiley. Ik wil vandaag nog een test doen om te kijken of het weer afloopt. Nu hebben we het 3,4 dec en vannacht gezellig gemaakt. Hebben jullie enig idee of het nog 'nut' heeft om vanavond het weer gezellig te maken? Of is het zo als mijn test vandaag lichter is het zo voldoende is en dus ook te laat zou zijn? 

Hier net wat slijm met bloed verloren.. denk dat mijn menstruatie wel gaat beginnen. Vorige keren ook eerst slijm met oud bloed en dag daarna slijm met bloed en de dag daarna echt bloed. Zou ook nog de innesteling kunnen zijn? Dpo 11. Even afwachten dus! 

Terug
Bovenaan