poni je kan aantal dagen licht roze of oud bloed verliezen dit kan innesteling zijn.
Innesteling op DPO11 komt eigenlijk niet echt voor maar nika ia uitgesloten.
En sorry naar de meiden van de tampon gebruik is echt niet gemeen bedoeld maar ik cringe echt telkena als ik lees "ik dacht dat me ms eraan kwam na een druppel bloed dus stop er maar een tampon in" je vagina is op dat moment nog helemaal niet "vochtig" genoeg, en is dus echt heel slecht voor je vagina om er dan iets in te proppen als het niet makkelijk naar binnen glijd. Tampon gebruik je echt pas als je veel bloed verlies. Im bedoel als ik nog amper ongesteld ben lrijg ik er echt geen tampon in is dan een atuk droger en doet me dan echt zeer ook.
Elke dag seks kan idd geen kwaad. De hoeveelheid kan alleen afnemen omdat zaad 24 uur nodig heeft om weer aan te vullen.
Temp qua roze kan zijn dat er met penetratie een vaatje geraakt is. Drukkend gevoel kan er ook weer mee te maken hebben. Standje, hoe diep etc. Als je vandaag rustig doet of ander standje kan het gewoon. Het kan sowieso geen kwaad is meer hoe voel jij je ervoor.
Hier nog niks spannend me ovi testen doen nog vrijwel niks. Veraacht ook pas over zo'n 5 a 6 dagen me ei dua ben benieuwd of het klopt.