NOD December 2020

@sje sorry beetje late reactie maar hoe komt het dat je nu al ongesteld bent want je nod staat pas op 13 december of is dat je nieuwe nod??
@gebruiker409 Om de dag wordt alleen geadviseerd bij een verminderde zaad kwaliteit als het zaad goed is dan mag het ook gewoon elke dag?

@gebruiker10294409
Meestal is het zo dat wanneer je de 2e dag smiley hebt dat je dan die dag ovulatie hebt. Dus zoals ik begrijp had je 5 december de 2e dag smiley dus is 5 december je ovulatiedag. Dat was gister. Ben bang dat vanavond dan geen zin meer heeft. Maarja je kan altijd gokken natuurlijk ?

Ik heb mijn ovulatie deze maand nog niet gevonden met de testen ? zit nu op dag 17. En gebruik voor de tweede maand teunisbloem.

poni je kan aantal dagen licht roze of oud bloed verliezen dit kan innesteling zijn.
Innesteling op DPO11 komt eigenlijk niet echt voor maar nika ia uitgesloten.
En sorry naar de meiden van de tampon gebruik is echt niet gemeen bedoeld maar ik cringe echt telkena als ik lees "ik dacht dat me ms eraan kwam na een druppel bloed dus stop er maar een tampon in" je vagina is op dat moment nog helemaal niet "vochtig" genoeg, en is dus echt heel slecht voor je vagina om er dan iets in te proppen als het niet makkelijk naar binnen glijd. Tampon gebruik je echt pas als je veel bloed verlies. Im bedoel als ik nog amper ongesteld ben lrijg ik er echt geen tampon in is dan een atuk droger en doet me dan echt zeer ook.
Elke dag seks kan idd geen kwaad. De hoeveelheid kan alleen afnemen omdat zaad 24 uur nodig heeft om weer aan te vullen.
Temp qua roze kan zijn dat er met penetratie een vaatje geraakt is. Drukkend gevoel kan er ook weer mee te maken hebben. Standje, hoe diep etc. Als je vandaag rustig doet of ander standje kan het gewoon. Het kan sowieso geen kwaad is meer hoe voel jij je ervoor.
Hier nog niks spannend me ovi testen doen nog vrijwel niks. Veraacht ook pas over zo'n 5 a 6 dagen me ei dua ben benieuwd of het klopt.

Helaas ongesteld geworden vandaag ☹ Begin de hoop inmiddels wel te verliezen, ook al weet ik dat ik voor sommigen nog niet zo lang bezig ben. Op naar ronde 8 maar weer!

Hoii
Bij mij nu dag 4 van menstruatie is alweer bijna over... Laatst hadden aantal van jullie het er ook over een kortere/ andere menstruatie te hebben na anticonceptie (pil) gebruik. Dat merk ik nu ook een beetje.
Ik gebruik zelf sinds kort menstruatie cup. (Vandaag dan niet meer, omdat bloedverlies gisteren zelfs onder het onderste streepje zat)
Nog meer mensen bekend mee? Als je eenmaal onder knie hebt hoe de cup werkt is het zeker een aanrader! 

Ik heb de menstruatie cup aangeschaft. Heb hem nog niet gebruikt, maar hoorde er goede verhalen over. Ik hoop alleen de cup pas over een maand of 10 te gebruiken ?

@feyre. Na een kind past er wat mij betreft altijd met gemak een tampon in ? Dat het niet goed is eventueel weet ik niet, maar denk dat "proppen" echt iets is wat per persoon verschilt. 

Balen Esmeey! Ik vroeg ook het ergste na nog een dag bruin verlies gemengd met wat felrood ?

Terug
Bovenaan