NOD December 2020

@Feyre na de miskraam is dit ronde 1

@WonderAn ik zou denk ik nog even afwachten, kans dat je teleurgesteld wordt is groot. En dan zou ik sowieso met een early testen. 

Bezig bijtje heb je ook een foto? ? gefeliciteerd! Zo leuk al die positiviteit op de 1e van de maand. Voel je niet schuldig. Ieder zn wens is groot en bij de een gaat het nu eenmaal sneller als de ander
Martienn die is al goed positief zeg! Yay gefeliciteerd
WonderAn doen wat goed voelt. Ik zou proberen te wachten minimaal tot 10 dpo en dan is het zelfs nog vrij vroeg maar als je LF standaard korter is dan heb je miss een duidelijkere test als het raak is

Ben er bijna zeker van dat ik morgen ongesteld word.. En de test was ook negatief, dus ik ga door naar de volgende ronde. 

Ik zit ook in de zorg. Verpleegkundige in het ziekenhuis. Helaas zie ik regelmatig de dames voor curretage na missed abortion ?
Cyclus Dag 11 had ik slijm, maar een negatieve ovulatietest. Wanneer hebben jullie slijm en testen jullie positief?

Gefeliciteerd dames met de positieve test! ?
Ik ben 26 en mijn vriend is 32 en gaan voor de eerste. Ronde 5, in mei gestopt met de pil.

xxNH ook heftig om mee te maken. Dames zijn daar ook niet voor hun plezier.
Ik let eigenlijk niet op me slijm want ik kan bikv nooot draden trekken. Het ia bij mij dikker/cremig of waterig dus kan daar niet veel van zeggen ? maar ik weet dan ook van me cyclus vaak tussen CD 16-18 ei en cyclus tussen 28-30 en dus een LF van 11 of 12. Gezien ik dat weet kan ik goed me ovu test timen maar is nu zien of dat nog klopt(als ik me temp volg wel) ik ga 1 cyclus ovu testen doen iig.

Terug
Bovenaan