NOD December 2020

Martienn als je de foto upload op mupload dan kan je de onderste libk kopieren en dan hier op dat plaatje icoon klikken en daar de li k van de foto inzetten.
Welkom nieuwe dames MamaJoJu hoeveelste ronde is het voor jullie? En wat naar van de miskraam. ?

Gister wat bruine afscheiding, dus ik dacht 'gloeiende ik word ongesteld' ... Maar nu vandaag lijkt het niet door te zetten. Misschien toch innesteling? :O ben al wel dagen moe en misselijkig, maar dat kan ook door m'n voeding komen (allergieën en te lekkere chocolade kruidnoten haha)
Als het morgen nog niet door zet ga ik toch wel stiekem een beetje hopen. Maar wil me niet rijk rekenen ... Maar toch hoop je t!

Ik zit vandaag op 8DPO, ik had vorige week maandag een positieve ovulatietest, en was dus bang voor een korte LF omdat mn cyclus normaal 25 dagen is.
Vandaag is/was mn NOD, maar achteraf niet hélemaal juist berekend (dacht eerder aan 29/30 nov.). Wél heel blij dat mn cyclus nu sowieso al twee dagen langer is (27 dagen ipv 25). Mocht ik morgenochtend nog niet ongesteld zijn geworden, is het dan handig om met een early zwangerschapstest te testen ipv een gewone of nog niet testen? Heb ze vandaag beide in huis gehaald ?
Dit omdat ik dan evt. pas 9DPO ben? Wat zeggen jullie??

Terug
Bovenaan