NOD December 2020

@xlousx zijn jullie ook al wat langer bezig omdat jullie nu onderzocht mogen worden??Ik denk dat het een combinatie van koppigheid is en dat de wens minder sterk is dan bij mij?

Floor het Jan lijstje is in hetzelfde document als Dec. dus als je op de link klikt kan je ook jan bekijken. de plaatjes die ik upload houd ik per topic dus hier dec en in het jan topic dus jan.
LautjeF heel herkenbaar! ze zeggen dat je extra vruchtbaar ben na een mk, dit gelde niet voor mij helaas maar heeel veel waarbij ik wel zag dat ze direct weer zwanger waren. dus hopelijk geld dit ook voor jou.
Femkemini na een mk moet je cyclus herstellen, bij de een is dat direct, bij de ander duurt dit langer. zo was mijn cyclus 49 dagen na de mk. gun je lichaam de tijd al is het moeilijk. ik was ook ongeduldig maar je kan niet meer als wachten. en eigenlijk kan je beter geen ovu testen de cyclus erna doen. zonde van je geld gezien je dus niet weet of je cyclus weer direct normaal is.
Woefje hoelaat ga je normaal slapen en hoelaat ben je wakker? hoeveel uur zit daartussen? ik zou het zo doen dat stel je gaat om 22.00 naar bed en komt er om 8.00 uit dan zit er 10 uur tussen. kijk of je ongeveer dezelfde tijd ertussen kan krijgen van nachtdienst naar slapen naar wakker (als het ware echt je dag omgooien) en dan pas testen dan is het als het ware echt ochtend urine
Hier was de ovu test een stuk duidelijker maar nog niet echt positief. wie weet morgen. me afscheiding is wel al een stuk wateriger dus het ziet ernaar uit dat me cyclus echt klopt yay voor dat. hier ben ik wel erg blij om want was echt bang dat me cyclus naar de piep was door me gewicht.

Even wat anders heeft niks met zwanger worden te maken?mijn zoontje is volgende week vrijdag jarig maar kan op de peuterspeelzaal zijn verjaardag niet vieren omdat er al 2 verjaardagen zijn van kindjes die niet op die dag zelf jarig zijn. Moet ik dat zomaar accepteren of vinden jullie dat ik dan moeilijk doe als ik daar wat van zeg??

FloorElvira Jaa deze cyclus was inderdaad weer precies zoals altijd. Dus 1 cyclus overgeslagen, maar gelukkig alles weer normaal. Heb het ook wat meer losgelaten en af en toe een borreltje gedronken en wat meer ontspannen. Dag was fijn! 
Hm en lastig dilemma van de peuterspeelzaal. Misschien thuis een extra groot feestje van maken en het laten? Of had hij zich dr al mega op verheugd? Dan kun je het nog bespreken.. 

@eefjepeefje fijn dat je nu weer een normale cyclus hebt?maar die andere 2 kindjes zijn die dag überhaupt niet jarig dus waarom moet dat perce die dag??en het is toch zielig om hem 2 verjaagden te laten vieren terwijl hij wordt overgeslagen??

@feyre dank voor de tip, slaap zo tussen de 6-8uur, net wat mijn dochter me gunt ? (ben zelf een avondmens, ga veel te laat slapen ook ondanks vermoeidheid). Ga ik dat doen, denk dat dat moet lukken! 
@FloorElvira, ik zou er denk ik wel een probleem van maken. Zij weten daar ook de geboortedagen van de kindjes neem ik aan. Helemaal eens dat het niet leuk is dat op zijn echte verjaardag dat niet gevierd wordt. Dan maar een x een uitzondering en 3 verjaardagen vieren!

@woefje er worden nu die dag 3 verjaardagen gevierd ze hadden ook aan de andere ouders kunnen vragen of zij het ook een andere dag konden vieren maar dit is verder de verantwoordelijkheid van de peuterspeelzaal?
@feyre heb jij vandaag nog tijd om het lijstje bij te werken??

Hier vannacht ook MS doorgebroken, kan nu in elk geval verder met de volgende ronde? Nieuwe NOD staat voor 7 januari ?

Terug
Bovenaan