NOD December 2020

@floor: gaan nu ronde 12 in. Maar mijn vriend heeft vorig jaar november een hersteloperatie gehad om zijn sterilisatie ongedaan te maken. (Vasovaso) dat is gelukkig allemaal goed gegaan, maar om die reden mochten we wel iets eerder aan de bel trekken vond de uroloog. Gynaecologe vindt het nog steeds vroeg maar snapte het wel. Morgen mag ik al ten tonele verschijnen voor het HSG onderzoek. Beetje raar idee, omdat ik sinds vandaag dus flink ongesteld ben haha. 
Wellicht heeft hij ook even tijd nodig om te wennen aan het idee van de hulp vh ziekenhuis. Hopelijk kunnen jullie er binnenkort wel wat meer over praten. ?

XLousX wat is jouw nieuwe NOD voor nu? balen dat je toch ongesteld bent geworden :(
Floor er was niet veel aan te passen. ik zag dat eefjepeefje helemaal niet in de lijst stond, maar die gaat ook wat afwezig. ik wil mensen pas overzetten naar het jan bestand als ze ook in het topic wat plaatsen, tot die tijd laat ik ze bij dec staan. en nog van je bm slijmvlies dikte vraag. de dikte maakt niet uit voor je kans op zwanger te worden, de kwalitiet is belangrijk. je hebt een goede verhouding Oestradiol (is voor de opbouw van het bm slijmvlies) en progesteron (slagen van innesteling) nodig om dus "goed" zwanger te kunnen raken

Hier een duidelijke piek :D heel blij zo op de verwachte dag! morgen nog een keer testen en zien of hij nog piekt (had voorheen altijd 2 dagen) of alweer afneemt. voel zelf nog niks verder. volgens de app morgen me ei maar zou ook heel goed overmorgen kunnen zijn.

@feyre: nieuwe NOD is 8 januari. Tja was ff balen, maar wel blij dat we nu door kunnen in de onderzoeken. Jij hebt een goeie piek gevonden zeg! 

@xlousx we hebben het er al sinds december vorig jaar over omdat we toen 1 jaar bezig waren dus ik ben toch echt bang dat hij bij zijn besluit blijft?
@feyre ik heb toch maar even de gynaecoloog gebeld omdat op internet echt overal maximaal 10 staat maar ze hebben ook wel eens 12/13 gezien en dat beschouwen ze ook nog als normaal. Volgende week donderdag wordt mijn progesteron geprikt?

@Feyre Dat is een duidelijk piek ! 
Oké domme vraag misschien. Maar wat is nou de beste tijd om seks te hebben nadat je een positieve ovulatie test in handen hebt? Die dag of de dag erna? 

@floorelvira wat jammer dat het zo uit elkaar ligt bij jou en je man. Hopelijk komt er een spontane wonder bij jullie binnenkort.
@feyre wat een duidelijke piek! Welke testen gebruik je? Zat zelf te denken om sensitest te gaan bestellen als ik toch ongesteld deze ronde. Clearblue hoor ik vaak van dat ie blijft knipperen of niet gevonden word.
Ik heb zondag mn nod, heb al klachten die passen bij mijn menstruatie dus zal mij niet verbazen als die gaat beginnen van het weekend :( probeer wel positief te blijven zolang er geen bloed is is er hoop hihi.

Terug
Bovenaan