NOD December 2020

@maarietje jee wat schrikken! Hoe gaat het nu met je? Als je je hart wilt luchten kan dat altijd hier hé, een en al luisterend oor. Ik merkte dat ik daar wel veel aan had. :)
Ik zit nu op dag 21 sinds mk, vorige ronde had ik mijn positieve ovutest op dag 22. Dus ik hoop dat hij morgen knalt! Doordat ik vorige maand positieve testen in handen heb gehad en me zwanger heb gevoeld wil ik nu alleen maar liever en sneller! Maar dat denken heeft natuurlijk geen zin haha. Ongeduld...
Lastig dames die in onzekerheid zitten nu. Hopen dat er snel duidelijkheid komt, bij voorkeur in een mooie test natuurlijk ;)

@feyre je bent ook al lekker bezig met nod januari zet je dat lijstje straks hieronder of maak je daar een apart lijstje voor??

Hi dames! Pff wat ben ik ongeduldig.. op 9 november bij de echo gehoord dat de zwangerschap van 7/8 weken helaas niet goed was en toen bij de gynaecoloog medicijnen gehad om de miskraam op te wekken.. denk dat ik 12 nov het vruchtje ben verloren. Sindsdien nog steeds geen positieve ovulatietest! Wel al 6 dagen een knipperende smiley bij de paarse clear blue ovulatietest. Vanaf 12 nov gerekend is het nu al dag 28! Maar daarvoor had ik al bloedverlies. De vorige twee cyclussen heb ik 4 dagen en 10 dagen een knipperende smiley gehad voordat er een stilstaande kwam. Merk dat ik er onrustig van word want ik wil zo graag verder en het gevoel hebben dat ik weer een "kans" heb, vreselijk!:( sorry voor mijn geklaag maar ik moest het even kwijt 

Lieve meiden ik was even offline. Maar wat veel gebeurd. Wat stom voor alle dames wiens ms is doorgebroken. 
Poni wij liepen gelijk op en ook ik ben helaas ongesteld geworden, eergisteren. Op naar de volgende ronde!
Marietje wat super rot meis. Kun je veel steun vinden bij je man?
Droompje gefeliciteerd!!
Ik ga weer door. Blijf wel meelezen hoor, maar volgende NOD is half januari. M'n vriend is geopereerd dus laat het deze maand even los denk ik. Eisprong denk ik is rond nieuwjaar, dus uiteraard proberen het jaar goed in te luiden, maar denk volgende ronde pas ovutesten. 
Liefs! 

Balen Eefjepeefje! Hoop dat je deze maand alsnog een poging hebt die wel raak is, ondanks de operatie.
Ik ben erg afwezig deze maand. Ik heb sinds 3 weken nieuw werk en ben ontzettend moe daardoor. Vind de afleiding van werk wel erg fijn. Ben er totaal niet mee bezig, normaal zou ik dit weekend al willen testen maar ik wil pas na nod testen mocht mijn ms uitblijven. 
Ik was in de ronde van juli heel misselijk en had pijnlijke borsten, sindsdien elke maand andere klachten. Lage rugpijn, gevoelige tepels enz. Deze ronde tot nu toe niks. Ben geloof ik 7 dpo nu. Alleen 2 dagen geleden en ontzettende steek maar dat was snel weer over gelukkig.
Ervaart iemand van jullie symptomen? 

@tinyme & @xloux wat vervelend voor jullie allebei dat je er zo tegenaan aan het hikken bent, snap jullie gevoel helemaal. Dan maar die ms en dan kan je weer door. 
@FloorElvira ook jouw situatie vervelend, ruzie is het misschien ook niet waard maar als de wens nog zo sterk is en je hart heeft nog dat plekje over.. denk dat dat een vrouwending is, die mannen kunnen dat toch niet helemaal inleven op de een of andere manier. Ik hoop dat jullie een weg vinden samen. 
@femkemini wat verdrietig, kunnen jullie het een plekje geven? Ik weet niks van ovutesten, maar duim dat het snel een piek geeft! 
@ITVS zondag nod hier, eerste ronde pas maar heb sinds ei wat zeurend gevoel in de onderbuik. Gister wakker geworden met bloedsmaak in de mond, maar dat is ook weer weg. Zoals je er mee bezig bent voel je ook meer denk ik. 
Wat ik lastig vind is dat ik vanaf morgen nachtdienst heb, en zondag kom ik eruit. Vaak heb ik dan in de loop van de dag dat ms begint. Twijfel over wanneer ik zal gaan testen, zaterdag al, of zo dag als ik thuis kom alleen dan geen ochtendurine natuurlijk, óf afwachten tot ik wakker ben en slapen met vingers gekruisd.. wordt ook wel weer spannend hoor nu!

@floor: sorry had helemaal jouw reactie gemist! Maar wat lastig zeg dat hij zo bij zijn standpunt blijft. Is daar een reden voor denk je? Slechte ervaringen met zh? Onbekend wat hem te wachten staat? Of 'gewoon' koppig?
Hier nu eindelijk duidelijkheid. Wat oud bloed bij afvegen vanmiddag. Ms komt nu eindelijk door. Was ff balen, maar kan nu wel verder de molen in. Morgen gyno bellen. @tinyme: hopelijk bij jou ook gauw ook een antwoord.
@woefje: snap je gevoel helemaal. Al blijft t beste nog even niet te testen. Al ben ik daar zelf  helemaal niet goed in haha

Terug
Bovenaan