NOD December 2020

[quote quote=10382319]@tinyme: jij ook nog steeds in spanning dus? Ik ook! Ga morgenochtend nog 1x testen. Dan met de 2v5 van de kv. Merk helemaal nul niks aan ms klachten.. snap er niks meer van. [/quote]
Bij jou ook nog zo spannend dus poeh ? Ben benieuwd als je gaat testen morgen ?

Zo frustrerend die onzekerheid...
Ik heb al een week lang op en af buikkrampen dat ik dacht dat ik ongi ging worden, ook afgelopen weekend.
Ik liep zaterdag in de bouwmarkt met mijn vriend en ik kreeg me toch een kramp pff...Ik wilde gauw naar huis want ik wist haast zeker dat mijn MS eraan kwam, maar niet dus ?‍♀️
Ik snapte er helemaal niks van ? Paar uur later was de pijn ook volledig verdwenen...en zo gaat het dus al de hele week...

@xlousx er is geen ruimte voor gesprek dan krijgen we ruzie hij blijft echt bij zijn standpunt ook al moet ik de behandeling ondergaan en hoeft hij alleen zaad in te leveren?

[quote quote=10382401]@tinyme: wat vreemd zeg.. heb je dat wel vaker van die flinke krampen bij ms?[/quote]
Nee dat niet.
Net getest maar gewoon negatief ?‍♀️
Ik hoop dat de MS snel doorzet zodat we snel verder kunnen met de nieuwe ronde.

@tinyme: hmm balen van de test. Ik verwacht morgen niet anders. Heb zelf nu zoiets van: kom maar door ms, dan kan ik tenminste het ziekenhuis bellen voor t vervolgonderzoek. 

@Tinyme wat jij zegt van die krampen, heb ik ook steeds! Ze komen, en dan weer volledig weg. Ik heb mijn app aangepast naar cyclus van 34 dagen en LF van 14 dan zou morgen officieel mijn NOD zijn. Zit nu op dag 34. Vorige maand was 28. Ik voel me niet lekker vandaag, sinds vannacht duizeligheid, misselijk en zó moe. Maar vanmorgen ook weer negatief getest... 

@Noeksie

Vreemd dan he, jij zit dus eigenlijk precies met hetzelfde?

ik zit nu op CD31 en mijn cyclus is ook nooit zo lang, altijd tussen de 26 en 28 dagen, dit is vrij uniek, ook de krampen die komen en gaan.
Ik heb altijd wel veel buikpijn als de MS komt die dag maar nu is het een komen en gaan van kramp en er komt maar geen MS.
Ik ga er maar vanuit dat mijn lichaam van slag is omdat ik er mss teveel mee bezig ben?‍♀️
Dat is het enige dat ik me kan bedenken, maar vraag me wel af hoe lang het gaat duren tot die MS gaat doorbreken ?

Terug
Bovenaan