[quote quote=10382319]@tinyme: jij ook nog steeds in spanning dus? Ik ook! Ga morgenochtend nog 1x testen. Dan met de 2v5 van de kv. Merk helemaal nul niks aan ms klachten.. snap er niks meer van. [/quote]
Bij jou ook nog zo spannend dus poeh ? Ben benieuwd als je gaat testen morgen ?
Zo frustrerend die onzekerheid...
Ik heb al een week lang op en af buikkrampen dat ik dacht dat ik ongi ging worden, ook afgelopen weekend.
Ik liep zaterdag in de bouwmarkt met mijn vriend en ik kreeg me toch een kramp pff...Ik wilde gauw naar huis want ik wist haast zeker dat mijn MS eraan kwam, maar niet dus ?
Ik snapte er helemaal niks van ? Paar uur later was de pijn ook volledig verdwenen...en zo gaat het dus al de hele week...
Bij jou ook nog zo spannend dus poeh ? Ben benieuwd als je gaat testen morgen ?
Zo frustrerend die onzekerheid...
Ik heb al een week lang op en af buikkrampen dat ik dacht dat ik ongi ging worden, ook afgelopen weekend.
Ik liep zaterdag in de bouwmarkt met mijn vriend en ik kreeg me toch een kramp pff...Ik wilde gauw naar huis want ik wist haast zeker dat mijn MS eraan kwam, maar niet dus ?
Ik snapte er helemaal niks van ? Paar uur later was de pijn ook volledig verdwenen...en zo gaat het dus al de hele week...