NOD December 2020

@woefje ja opzicht lukt mij dat wel hoor om te wachten. Mijn vriend en ik hebben de afspraak gemaakt dat ik niet zonder hem een zwangerschapstest doe dus als ik een beetje pech heb kan ik op zn vroegste woensdagochtend testen als zondag mijn menstruatie niet doorbreekt haha. Ben voor ik op het forum begon 5 dagen overtijd geweest maar de testen bleven witter dan wit. Behalve de rommelende darmen en maag en koolhydraten vraag van mn lichaam zijn alle andere symptomen vannacht als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik ben mij dus ook bewust dat mn lichaam me weer voor de gek kan houden. Ik ben benieuwd wat je hebt gekozen woefje! Wel of geen test bij het wakker worden. Wat vind jouw man ervan, hebben jullie ook een afspraak met elkaar?[/quote]
Had hier in alle blijdschap overheen gelezen, wij hadden dezelfde afspraak als jullie, niet testen zonder hem. Vorige zwangerschap dacht ik dat ik absoluut niet zwanger was en deed ik die test een paar dagen voor nod voor de "lol", hij vond het dus niet zo lollig ? 
Nu dus mn zenuwen niet onder bedwang kunnen houden, hebben t samen gedaan. Ik mag nu wel van hem niet morgen weer een test doen maar moet wachten tot zondag haha. 
Wat is voor jullie de reden dat je op zn vroegst woensdag kan testen? Ik zou doodgaan van de zenuwen als de menstruatie dan uitbleef ? mijn man werkt internationaal en gaat maandag ook weg, dus nod was hier precies goed getimed ?
Zo gek he die symptomen, hoop voor je dat je ook een positief resultaat mag gaan zien heel binnenkort, dat geldt natuurlijk ook voor feyre en de rest. Blijf nog een tijdje bij jullie hoor ❤️

Hi Dames! 

Mag ik hier mee praten? Misschien adviezen vragen? ? 
mijn NOD had op 3/12 moeten zijn, we zijn de 11ste en ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb met de ovulatietesten mijn eisprong positief getest rond de 14de dag zoals gewoonlijk. De eerste zwangerschapstest was negatief, de 2de ook maar gisteren namiddag heb ik nog een test gedaan en toen had ik een heeeel erg licht streepje, ik dacht dat het aan mij lag maar me vriend zag het ook. Deze morgen opnieuw getest omdat ze zeggen dat ochtend urine beter is.. had deze morgen helemaal geen streepje ??‍♀️ Behalve een beetje moodswings en zeurdiger buikpijn heb ik niet echt specifieke symptomen. 

@woefje gefeliciteerd! 
Hahaha! Oeps ? naja was hij vast snel vergeten nar het positieve nieuws. Wij lopen elkaar mis door werk, misschien ga ik dan toch maar 1x van m'n geloof afvallen en morgen testen. Mijn vriend zei net dan testen we morgen toch? hij is daar makkelijker in dan ik haha.

Hoi dames, Iedere maand neem ik mijzelf weer voor het eens los te laten. Dat gaat (afgezien van de dagelijkse temperatuur meten en ovutesten) best goed tot de positieve ovutest. Zo ook nu.. vanmiddag positieve ovutest gehad en de piek liep vanavond nog verder op. Het begint dan gelijk te kriebelen! Hopelijk over 2 weken (nod is 25 dec) ons grootste en meest gewenste kerstcadeau in handen; een positieve test..  Het is onze 10e ronde (onregelmatig ongesteld, zijn 1 jaar bezig) voor ons eerste kindje.

@fienon en Woefje wat super leuk gefeliciteerd. Hier vandaag een donkdere test en in de wolken. 
Ik heb het vooral gemerkt aan de vele scheetjes en lijkt wel of mijn borsten opgepompt zijn haha. En snachts ineens plassen en honger hebben hihi:) hoe is t met jullie? 

@CJS die is super positief die ovutest! ik duim voor je!
Hopelijk voor iedereen mooie kerstcadeautjes!

Terug
Bovenaan