NOD December 2020

@droommaarzacht jij gefeliciteerd!! Wat fijn dat hij goed donker is je test. 

gefeliciteerd voor alle positieve testen trouwens! Het zijn er al een hoop in deze december maand! 

mn ovulatietest was gisteravond (11 uur) nog donkerder en vanmorgen was hij afgenomen (iets lichter dan controle streep) Heb gisteravond m'n piek gehad dus. Gisternacht gezellig gemaakt en vandaag hopelijk ook nog een keertje en dan keihard duimen. 

CJS die is mooi positief. We lopen ongeveer gelijk mijn NOD is de 23e, ik had eergister me piek en gister al lichter (mijn LF is 11/12 dagen) ??? op een positieve test

@feyre spannend! Dat is inderdaad ongeveer gelijk. Even spannend heel erg hard hopen! Kerst mag wel geluk brengen dit jaar!

MamaJoJu ik zou zeggen de kv 2v5 action early zijn niet even betrpuwbaar had ik ooit begrepen (deed het bij mij ook minder als de normale)
CJS laten we het hopen. ? nu de lange wacht ?

Ik ga morgen testen, dan zijn mijn vriend en ik toch onverwachts beide vrij. Voel mij toch niet helemaal mezelf laatste week dus ik ga een testje wagen.

Wauw wat zijn er al veel positieve testen. Gefeliciteerd allemaal. Voor iedereen die nog wacht: ik zal duimen! Wij zijn nog steeds in de wolken. Konden het gewoon niet geloven dat wel 4 testen heb gedaan de dag na de eerste test haha. Had 1 x zere borsten maar veder ook helemaal geen symptonen. Voor iedereen zonder kwaaltjes, geef de moed niet op! Mijn vriend heeft nu opeens koorts en net op corona laten testen, extra spannend nu! 31 dec. Hebben we al een afspraak voor de eerste echo. 
https://www.mupload.nl/img/glmc0bm55u0.jpg

Terug
Bovenaan