NOD December 2020

Gefeliciteerd! @droommaarzacht @fienon @woefje @droompje en iedereen die nog vergeten ben (heb nog niet alle berichten terug gelezen) Zoveel positieve testen al!
Hier ook weer op het wachtbankje. Volgens me app was me eisprong op donderdag CD15, maar denk eerder aan de hand van me cervixslijm dat ie gisteren was.
Me man wilde geen ovulatietesten doen deze ronde, zodat er minder druk op het moeten lag en heb me er netjes aan gehouden.We hebben het in in ieder op cd12 en gisteravond gezellig gemaakt en het voelt sinds een lange tijd dat weer eens echt kans maken. Heerlijk gevoel ?

Little sunflower dat is ook wel lekker. Het is dat ik hier nu eigenlijk echt wel precies weet wanneer me ei is dus kan er sowieso op timen zonder ovuvtesten (deze maand 1 malig gedaan om zeker te zijn dat het klopte) nu maar weer wachten ?
Droompje mooie testen! En de CB 2-3!
ik zit ook op het wachtbankje. Vandaag me temp al 0.2 omhoog. Verwacht morgen nog 0.2 graad dus gister officieel me ei gehad. Heb dit keer ook niet echt iets gevoelt. Miss wat zeurend in de ochtend maar heb ook de hele dag gewerkt haha

Wauw alweer aantal positieve testen, gefeliciteerd voor diegene!??
En succes voor alle andere dames.
Mijn menstruatie zit er inmiddels weer op.  Ik zit nu op cyclus dag 10. Kunnen we het binnenkort weer gezellig maken :) Ik ga denk ik nog zonder ovutesten doen, dit wordt ronde 2. Mijn vriend vind al die testen kopen prijzig worden. Dat ga ik pas een keer proberen als cyclus ook regelmatiger wordt.
Fijn weekend verder! 

Terug
Bovenaan