NOD December 2020

Ook weer even geleden dat ik hier heb gereageerd, wel meegelezen ondertussen. Wat veel positieve testen al zeg! Gefeliciteerd!
Hier deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt, vandaag mijn ovulatie gevonden, dus dat is heel fijn! Gister al bezig geweest en vanavond nog maar een keer. Ik ga morgen nog wel testen om te kijken wat de test dan doet. Hopen op ook een mooi kerstcadeau ?

Dag lieve mama's in spe. 

ik lees ook graag even mee. 
In oktober kreeg ik een miskraam na 14 weken zwanger te zijn. Dit zou ons 2e kindje worden. 
Op 27 november kreeg ik terug mijn eerste menstruatie. Wat een hele opluchting was.  
Vrijdag 11 dec kreeg ik een piekvruchtbaarheid met de clearblue ovulatietest. Ik dacht ik test nog even door met andere ovulatietesten en wat blijkt ik kreeg deze ochtend nog steeds een dikke streep. Ik vraag me af, is de eisprong al geweest, of komt die vandaag. 
Vandaag cyclusdag 17 en voor de zwangerschap een regelmatige cyclus van 28 dagen. 
Mijn NOD zou dus 25 december moeten zijn. 
Mijn gyneacoloog zei dat we zeker meer dan 1x per dag intiem moeten zijn( terwijl je daar soms het tegenovergestelde over leest). 

Een dikke proficiat aan alle zwangere mama's. 
Voor de nog niet zwangere mama's ik duim met jullie mee! 

Groetjes 

Wauw, weer wat positieve testen!! Gefeliciteerd meiden?❤️

Voor de anderen blijf ik nog even flink duimen ????

@Kina, Jeetje wat moet dat ontzettend heftig zijn geweest zeg.. ? Hoop gauw op nieuw geluk voor jou ?

Volgens de app 20e
maar als ik 14 dgn pak na ei dan 21e
en als ik gemiddelde cyclus lengte pak dan de 19e
dus ik heb het maar op de 20e gehouden ?

@littlesunflower dat is zeker een fijn gevoel. Hopelijk kun je het tot je nod loslaten.
@floor ik zit nu 1 dpo, dus ook een beetje in dezelfde richting.  
M'n temp is vanmorgen 0,2 gestegen dus denk dat gister m'n ei was. Dag daarvoor echt een knaller van een ovutest gehad. Nu op het wacht bankje heel hard duimen en proberen me niet te druk erom te maken. Hopelijk gaan de 2 weken in aanloop naar kerst sneller voorbij. 
@jette spannend!! Dan loop je ook een beetje gelijk.
@kina jeetje zeg dat is heftig. Wel gek dat je ovutest dan zo lang positief is. Misschien komt het door hormonen? Hopelijk snel een nieuwe zwangerschap!

Kina je weet zeker dat al het hCG uit je lichaam was? Wel heftig btw met 14 weken jeetje.  Heb je een keer negatief getest? Liepen je ovu testen op of was het direct knal? Ovu testen reageren namenlijk ook op hCG. 
CJS hier ook me temp 0.2 hoger sinds gister. Had vandaag wel nog wat hoger verwacht gezien na ei ik in de 37 zit. Maar dat dus nog niet. Maar goed ik weet zeker dat me ei geweest is. Nu 2dpo

@kina wat heftig zeg zo'n late miskraam?ik heb 8,5 jaar geleden met 11 weken een miskraam gehad. Maar op dit forum lees ik eigenlijk niet veel over miskramen na de 1ste echo na het horen van een kloppend hartje. Hoe gaat het nu met je?

@Kina jeetje meid met 14 weken een miskraam, dat moet heftig zijn ?. Oh vreemd van die testen, ik zou het gewoon maar gezellig gaan maken met je man vandaag ? 
Meerdere keren per dag lijkt mij niet heel goed voor de kwaliteit van het zaad, om de dag was dacht ik het beste.
Ik zit nu op 2 DPO, mijn cyclus is iets onregelmatig, dus ik verwacht dat mijn NOD rond de 26ste is ipv de 29ste. Zou wel een fantastisch kerstkado zijn❤ Bij de eerste was het in ronde 3 raak, ik hoop erom stiekem een beetje extra dat het nu weer zo is. Wat natuurlijk helemaal nergens op slaat eigenlijk?

Terug
Bovenaan