NOD December 2020

@feyre het is voor mij pas de eerste ronde met temperatuur meten. Weet niet zo goed hoeveel m’n temp stijgt na m’n ei, maar las dat een stijging van 0,2 wel kan betekenen dat het geweest is. Benieuwd wat m’n temp de komende dagen doet. M’n ovutest was nu weer negatief, dus die piek is wel echt geweest. Spannend ook voor jou! Benieuwd of je temp nog wel boven de 37 gaat.. 

@foruma wat fijn! Gefeliciteerd!! 

@unalome heel begrijpelijk gevoel. Herken je wel in het lastig vinden oprecht blij te zijn voor anderen. Ik gun iedereen een kindje maar het gevoel van het zelf graag willen overheerst soms echt. 

CJS meestal zeggen ze 0.3 tot 0.5 omhoog maar je kan in stappen gaan. Mijn basaal is 36.7 zit nu al 2 dagen op 36.9 dus is voor mij wel ei. Misschien morgen 37. Vorige maand zat ik uiteindelijk op 37.1 voor me zoontje ging ik 36.7 naar 37.2 in 1 klap dus dit is even andera ook voor mij ?

@feyre o daar zit dan inderdaad wel een verschil tussen! Maar zolang je temperatuur hoger is, is idd je ei geweest. Ik zit rond 36.6/36.7 en nu 36.9, dus gok dat het ook is geweest. Benieuwd of het morgen nog wat oploopt. 

CJS dat denk ik dan ook ja. Lopen we wel samen op haha. Ben benieuwd of de jouwe ook nof wat lmhoog gaat. Me app zelfs met 0.2 verhoging constant ziet het als eisprong dus zit wel goed haha. Heb ook ovu teat gedaan 1 dag piek erna alweer minder, en dan die temp verhoging 

@feyre dan zit het inderdaad wel goed met je eisprong. Gaan inderdaad gelijk op! Dagje verschil. Vind het ergens wel spannend dat m'n nod precies met kerst is.. als ik ongesteld word dan heb ik vaak 2 baaldagen maar wil kerst ook weer niet verpesten.. ach we gaan het zien! 

CJS misschien zal het nu iets anders zijn als het niet raak is, jusit omdat het kerst is dat je er anders instaat? het zou stiekem HEEEEEL leuk zijn. de 1e keer dat ik zwanger was zouden we het met kerst vertellen maar dat werd helaas een mk. toen met me zoontje verteld met pasen haha

Hoi meiden! 
Ik ga gewoon elke dag hier meepraten. Net een ovulatietest gedaan. Een heel licht streepje en we maken het weer gezellig vanavond! Deze maand gaat het lukken!! 

Terug
Bovenaan