NOD December 2020

Hoi dames, 
Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Superleuk om over zoveel postieve testen te lezen. 
Volgens mijn kalender heb ik over 4 dagen m'n ei. Ik wil wel testen, zou het dan elke dag rond 12.00 uur doen. Maar ook weer niet. 
Ik heb een gigantisch hoog libido sinds ik geen spiraal meer heb dus ik zou in principe 2x per dag kunnen. Wat is het beste? Om de dag, elke dag? 2x per dag? Kan me voorstellen dat het zaad ook opraakt? Iemand ervaring mee? Liefs!

Hoeveel DPO testen jullie meestal? Ik had de app 'mijn kalender' niet helemaal goed staan. Zit nu op 8 DPO. NOD is 19 december ipv 21 december zoals ik eerder zei.
Heb een beetje kramp gevoel in mijn buik. Probeer mezelf niet al te gek te maken. Paar dagen geleden had ik hele droge, korrelige afscheiding, nu juist weer meer. Haha sorry tmi. Fijn dat dat hier kan, want mijn man zou gek worden als ik dit allemaal met hem deel steeds ?

Oh zie nu jou berichtje pas Kina. Wat heftig zeg met 14 weken een miskraam! Ik heb zelf geen ervaring met ovu testen. Hoop voor jou dat het snel raak is.??

Hoi meiden. 
Vanmorgen getest en helaas spierwitte test in handen. Heb ook een beetje last van mijn onderbuik dus denk dat ik in de loop van de dag of morgen ongesteld wordt. Ik probeer er niet al te emotioneel om te zijn, maar ooh wat voel ik mij verdrietig en een soort van eenzaam. Ben blij dat ik het hier kan delen en dat ik het even kwijt kan. We gaan nu ronde 7 in en ik weet dat is echt niet lang maar het is zo een emotionele rollercoaster als je in de omgeving iedereen zwanger ziet en nieuwe aankondigingen hoort. Vind het soms zelfs lastig om oprecht heel blij te zijn voor anderen, dat vind ik zo slecht en oneerlijk van mezelf maar ik kan daar echt niets aan doen.
Mijn nieuwe nod zal rond de 8e van januari zijn, deze ronde toch maar mijn ovulatie in kaart brengen met ovulatietesten van sensitest. 

@foruma gefeliciteerd, wat fijn!!
@unalome ik had vanochtend ook een spierwitte test ? je hoopt t toch iedere maand zó. 

Door mn miskraam niet echt een idee wanneer m'n NOD is. Twijfel nu of ik niet te vroeg heb getest. Normaal heb ik een cyclus van 30/31 dagen maar na mn miskraam zat de eerste cyclus op exact 28 dagen en werd ik op dpo 13 ongesteld. Dat zou dinsdag zijn. Maar als ik reken met mn 'normale' cyclus zou het donderdag zijn. Dinsdag nog maar een keer testen.. ik had stiekem gehoopt op 11 dpo al een licht streepje te zien. Iemand ervaring met 11 dpo negatief en daarna toch positief?

Terug
Bovenaan