NOD December 2020

@unalome hè wat jammer.. helemaal niet erg dat je dat zo voelt. Natuurlijk gun je het een ander maar jezelf nóg meer. En dat is logisch, dat gevoel mag er ook zijn! Heel veel succes de nieuwe ronde, hoop echt dat het voor jullie snel raak mag zijn❤️
@foruma jij ook gefeliciteerd!
En de rest, toi toi toi. Ik denk aan- en duim voor jullie!

@feyre zeker waar. Kerst geeft toch altijd net even een andere stemming en veel afleiding. Het zou stiekem te leuk zijn om met kerst zo'n geheim mee te dragen hihi! Sorry van de miskraam.. feestdagen brengen dan bij jullie wel iets bijzonders met zich mee. Wie weer dit jaar weer! 
Ik zeg trouwens wel leuk een geheimpje met kerst maar m'n mond houden zal nog lastig zijn denk ik hihi! 

@sje ik zou dan blijven testen tot het positief is. Een licht streepje heb ik sowieso tot aan mijn eisprong. Wanneer hij voor het eerst negatief is na een positieve ovulatietest stop ik met testen. Een ovulatietest is pas positief (lh piek met binnen 48 uur erna een eisprong) als je 2e streepje donkerder is dan je controle streep. 

Gefeliciteerd aan alle zwangere ?
En de rest, hopelijk meer succes de volgende ronde.
Heb niet alle pagina's helemaal terug gelezen, dus sorry als ik iets gemist heb. Zal vandaag even alles terug lezen, paar dagen erg druk geweest ?
Hier is de MS nu voorbij dus NOD staat voor 7 januari 2021, nu offiicieel in ronde 2 ? Kan iemand mij aanpassen op de lijst?

@ForumA, wat mega leuk, gefeliciteerd! Hoeveelste ronde was dit, als ik vragen mag? :) Jullie eerste kindje? Wel heel spannend om nu dit geheim met je mee te dragen, lijkt me zo leuk! Mijn vriendinnen zeiden laatst dat ze me wat stiller vonden, ik ben nu al bang om te verklappen dat we aan het proberen zijn om zwanger te raken, laat staan als je zwanger bent :') Ik weet echt niet of ik het zou kunnen geheim houden haha! 
@Unalome, heel logisch die teleurstelling. Het is ook verdrietig om die witte test te zien terwijl je je zo op iets verheugd. Hopelijk snel positief nieuws , blijf moed houden :) 

Ik vind het nog steeds lastig om te bepalen wanneer je nou het meeste kans hebt om zwanger te raken. Vrijen jullie om de dag en dan de dag van de eisprong, of die ervoor? :') En heb je echt minder kans als je elke dag seks hebt voor de eisprong? Soms komt het gewoon zo uit en dan is het stom om te zeggen 'vandaag even sparen schat, nu niet' haha! Hoe gaan jullie hiermee om ? 

@LotteLot, wij hebben rond de eisprong elke dag seks gehad en ik ben zwanger:) dus volgens mij maakt het helemaal niets uit! De maanden hiervoor hadden we dat niet gedaan. 
@Feyre, ik had geprobeerd in het overzicht op pagina 1 aan te geven dat ik zwanger ben, maar dat lukt niet:( Wil jij dat aanpassen? Dankjewel! Succes met de wachtdagen, spannend!

LotteLot wij hebben om de dag seks en dan in vruchtbare dagen elke dag t/m de dag na piek. En dan wanneer we weer zin hebben.
Fienon sorry! Dacht dat dit gedaan was. Is nu aangepast.
TinyMe ik heb je naar jan geschoven.
Hier 3dpo nu. Temp 37 dus we gaan afwachten ? dat het raak is

Gefeliciteerd dames! Het lijkt weer een vruchtbare maand te zijn :)
Vandaag dag 28 sinds begin mk, ovulatie testen lijken mooi op te lopen. Wat denken jullie? Nog een dagje doortesten? Hij is nog niet helemaal positief lijkt mij toch? 
https://mupload.nl/img/ufrqjc.jpg

Terug
Bovenaan