NOD December 2020

@Feyere, begrijp het ook niet. Was eigenlijk van plan om het even op te geven ivm. psoriasis behandeling. Maar opeens werd mijn psoriasis veel minder! (Was erger door mondkapjes plicht en stofmeit.. )
Morgen test ik met ochtend urine.
NOD was trouwens 13 dec.

Hoi, ik ben van november naar december doorgeschoven. mn NOD is de 29e.
eisprong zou morgen moeten zijn, iig gister al gezellig gemaakt.
Ik moet zeggen dat ik het wel moeilijk heb nu. Ik zou zo graag willen dat het raak is, aan de andere kan met de zojuist aangekondigde lockdown voel ik me ook schuldig. Ga ik zo niet de zorg extra belasten? Ieder paar handen is er nu 1. Of is dat een gekke gedachte? ?

@JustMeAngel die is gewoon positief hoor! 
@sweetcherry ik begrijp je gevoel wel. Ik denk deels het zelfde maar ook bespreek ik net met mijn vriend als dit zo doorgaat mag je niet eens bij de eerste echo's zijn als het wel lukt. Dat is toch ook wel een dingetje hoor.
Verder hier nog niet ongesteld ook alle tekenen zijn weer verdwenen, mijn lichaam houd mij zo voor de gek. Woensdag ochtend maar weer een test doen al verwacht ik daar helemaal niets van na zo een witte test van het weekend. Zo erg niet, dat ik ovulatie testen heb besteld vandaag. Voor de volgende ronde. 

Oh meiden maak je aub echt geen zorgen! Er is genoeg inzet voor verloskunde en kraam! Wij werken gewoon zoals gewend met hier en daar aanpassingen
Unalome we leven in een moderne wereld dan gewoon videobellen. Valt niks aan te doen en al is het niet fysiek hij is er gewoon bij. Denk dat je gewoon uberhaupt blij moet zijn als het lukt zeker als de grote wens er is. Voor het werk maakt het niks uit, wij werken wel en zetten een extra tandje bij als het moet.
Kraam werkt sowieso altijd al in dan is het druk en dan is het rustig?‍♀️

Ik zou me geloof ik niet zo druk maken of mijn partner wel of niet mee mag naar de echo het belangrijkste is dat je zwanger bent en dat jij nog wel naar de echo mag?
@feyre zou je mijn nod toch weer terug kunnen zetten op 22 december?want vorige maand werd ik ook 1 dag te laat ongesteld 

JustMeAngel geen probleem hoor! van de week was het zkh vol met bevallingen en had 1 vlk 4 bevallingen in 1 dienst. ze zijn wat gewend xD en wij als kraam ook hoor! de corona baby boom is in jan/feb lekkere drukke maanden en dan maart is het weer rustig xD
heb je btw nog voor het lijstje je hoeveelste kindje en ronde?
ForumA en SweetCherry hebben jullie voor mij ook nog je rond en hoeveelste kindje? kunnen die nog op de lijst

Terug
Bovenaan