NOD December 2020

Ik heb wat advies nodig. Normaal is mijn cyclus altijd super stabiel met 27 dagen. Nou werd ik de vorige cyclus al ongesteld met 21 dagen. Wanneer is nou mijn Nod? Moet ik uitgaan van mijn normale cyclus van 27 dagen? 
De eerste dag van mijn laatste ongesteldheid was 24/11.

@dopje
Als je cyclus niet regelmatig is, is het lastig om te zeggen wanneer je ovulatie en menstruatie is. Doe je ovulatie testen? 

Ik krijg de afbeelding niet geupload. Heb steeds 'vage' controle strepen in de ovulatie test en vandaag wel een duidelijke teststreep. Meer mensen die dit kennen van de action tests?      

CJS niks geks aan. Je kan altijd dippen. Logt ook aan hoe je ligt qua warmte etc. Als je tussen dpo 7 en 9 dipt en dan weer omhoog gaat is het vaak de innestelings dip (kan gepaard gaan met roze verlies)
Dopje weet je wat je LF is en wanneer je ei was? Dan kan je het beate uitrekenen. Zo niet zou ik 27 dagen aanhouden.
LotteLot mupload dan uploaden en onderste link plaatsen. Ik vind de action sowieso niet fijn. Die lezen bij mij niet goed. Dus ligt eraan of je er normaal wel je piek mee heb gevonden anders loopt je lh gewoon nog niet op

Ik doe geen ovulatie test, maar vrij zeker dat het op 4/5 december was. Voor mij dus 2/3 dagen eerder dan 'normaal'.

Terug
Bovenaan