NOD December 2020

Jeejtje ik lees even een paar dagen niet mee en zie in het lijstje ineens heel vaak; ZWANGER! staan :D super gefeliciteerd meiden! Whoehoeee!

En voor alle meiden die ongie zijn geworden; balen! Zucht, puf, steun, but :( op naar de volgende ronde in een vers nieuw jaar!

En voor alle meiden die wachten; spannend!!

@feyre ik heb al vanaf halverwege de middag last aan de rechterkant van mijn lies en aan die kant was ook mijn eisprong kan dat iets met elkaar te maken hebben / iets betekenen of is het puur toeval??

Floor kan puur toeval zijn maar kan ook iets betekenen, zit toch allemaal in aanraking met elkaar. Je bent nu 5, 6? Dpo? Dan kan je best al iets gaan voelen

Hoii allemaal,

Jeeeh ook ik heb een positieve test?
5 okt miskraam gekregen heel erg fijn dat het zo snel weer geluk is?.
Hopelijk gaat het deze keer wel goed.
Heb al 2 zonen van 8 & 1 jaar oud

Gefeliciteerd @lisarella! En aan de anderen zwangere met een positive test!
Hier nu op 5dpo. Afgelopen zondag even in de war met me lichaam. Had gedurende de dag krampen aan de rechterkant en net voor ik naar het werk moest smiddags ineens weer een beetje doorzichtig cervixslijm. Na het werk toch maar even voor de zekerheid een ovulatietest gedaan ook al was middennacht en vandaag ook nog, want heb wel vaker een latere eisprong rond cd19/20 gehad. Maar had maar een heel licht streepje en vandaag was die zelfs nog lichter. 

@lisarella gefeliciteerd!!! 

@little sunflower dat is wel gek.. wel fijn dat je in ieder geval zeker bent dat je ei dan toch al eerder was en je nu geen lh piek meer hebt. 

mijn temperatuur deed gek. Gister had ik ineens een dipje op 2dpo van -0,1 (van 36.9 naar 36.8) en vanmorgen was het ineens weer 37.. eerste keer temperaturen dus kan ook zomaar voor m'n lijf normaal zijn.. 

Terug
Bovenaan